تعمیرات لباسشویی

لیست ارور لباسشویی دوو

لیست ارور لباسشویی دوو

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات دوو با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی شهریار و اندیشه :      2500 30 65 – 021        2600 30 65 – 021

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس :        47 120 344 – 021

 

  • ارور IE

در لیست ارور لباسشویی دوو این ارور نشان دهنده خطای ورود آب دستگاه است. از دلایل بروز این ارور بسته بودن شیر آب , مسدود شدن فیلتر ورودی آب , خرابی حسگر سطح آب , خرابی برد , پایین بودن سطح شیلنگ تخلیه آب از سطح دیگ شستشو , روشن ماندن پمپ تخلیه و در نهایت خرابی برد یا پمپ تخلیه و هر چیزی که مربوط به ورود آب به دستگاه می باشد .این ارور حاصل وارد نشدن آب به دستگاه در زمان معین می باشد.

  • ارور OE

در لیست ارور لباسشویی دوو این ارور به معنای عدم تخلیه آب دستگاه می باشد که موارد خرابی ممکن است از معیوب بودن پمپ تخلیه باشد , ممکن است از تا خوردن یا پیچیده شدن شیلنگ تخلیه و یا مسدود بودن شیلنگ تخلیه در از جسم خارجی باشد , شیر ورودی آب به دستگاه در هنگام تخلیه روشن می ماند , حسگر سطح آب دستگاه معیوب است , برد فرمان تخلیه نمی دهد و یا فرمان سنسور سطح آب را نمی بیند , برد معیوب است .

  • ارور UE

در لیست ارور لباسشویی دوو این ارور عموما به معنای عدم تراز بودن دستگاه می باشد . در مواقعی  که دستگاه تراز نباشد یا درام پر از البسه باشد این ارور روی نمایشگر نمایش داده می شود . نصب درست لباسشویی توسط تکنسین های مجرب از بروز این مشکل و آسیب به لباسشویی جلوگیری می کند . اگر در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز ساکن هستید با نمایندگی رسمی دوو گودفیکس تماس حاصل کنید تا در اسرع وقت نمایندگی برای شما تکنسین مجرب ارسال کند.

  • ارور LE

این خطا یا ارور به معنی خطای درب باز در لباسشویی های دوو می باشد.این ایراد ممکن است به دلیل عوامل مختلفی از قبیل ایراد در قفل لباسشویی – باز بودن درب لباسشویی – یا ایراد در PCB باشد . در صورت بررسی موارد فوق و عدم رفع ایراد با نمایندگی مجاز دوو در منطقه کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز تماس حاصل کرده تا جهت رفع ایراد لباسشویی دوو اقدام گردد.

  • ارور E2

در لیست ارور لباسشویی دوو این ارور به دلیل فشار آب زیاد در لباسشویی های دوو نمایش داده میشود که دلایل مختلفی از قبیل آب ورودی بی کیفیت و دارای رسوب و خرابی شیر ورودی لباسشویی دوو یا خرابی سنسور لباسشویی می تواند باعث پدید آمدن این خطا در لباسشویی دوو باشد . جهت رفع این ایراد با نمایندگی رسمی دوو تماس بگیرید.

  • ارور E4

این ایراد در لباسشویی های دوو به دلیل نشت آب بوجود می آید و باید در مرحله اول شیلنگ های لباسشویی دوو را بررسی کنید . اگر نشتی برطرف نگردید یا مشاهده نشد با نمایندگی مجاز و رسمی لباسشویی دوو تماس بگیرید . همچنین این دفتر لیست ارور لباسشویی دوو را در اختیار شما قرار داده تا از ایراد دستگاه خود آگاه  باشید.

  • ارور E7

این خطا به دلایل مختلفی ممکن است به وجود بیاید که اکثرا تخصصی می باشند . دلایل بوجود آمدن این ارور ممکن است ایراد در PCB یا  ایراد در عملکرد موتور لباسشویی دوو باشد . جهت بررسی تخصصی و رفع ایراد لباسشویی خود با نمایندگی مجاز لباسشویی دوو در کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز تماس بگیرید . 

  • ارور E8

این خطا یا ارور در ماشین های لباسشویی دوو به معنی ایراد در عملکرد موتور لباسشویی می باشد . که دلایل مختلفی از قبیل ایراد در اتصالات یا ایراد در سیم کشی یا استفاده از موتور بی کیفیت و متفرقه در لباسشویی های دوو ممکن است باعث بروز چنین ایرادی گردد . جهت بررسی های بیشتر و رفع ایراد توسط تکنسین های مجرب و مورد تایید نمایندگی رسمی دوو با ما تماس بگیرید.

  • ارور E9

در لیست ارور لباسشویی دوو این ایراد به دلایل مختلفی ممکن است بروز کند از جمله خرابی سنسور تشخیص سطح آب و عدم تراز بودن دستگاه یا خرابی PCB لباسشویی دوو . جهت بررسی و رفع ایراد لباسشویی دوو خود در شهر های کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز با نمایندگی رسمی لباسشویی دوو تماس بگیرید.

  • ارور H2

این خطا به دلیل ایراد در ترمیستور لباسشویی های دوو بوجود می آید که دلایلی از قبیل ایراد قطعه ترمیستور یا مشکل  در اتصالات یا ایراد در PCB  ممکن است باعث بروز این خطا گردد . جهت رفع ایراد ارور های لباسشویی دوو با نمایندگی رسمی دوو تماس بگیرید.

  • ارور H4

خطای گرما دهی بیش از حد در دستگاه لباسشویی دوو.این ایراد در هنگامی در لباسشویی دوو بروز میکند که ایراد هایی از قبیل نقص در هیتر لباسشویی یا نقص در ترمیستور یا PCB لباسشویی به وجود آید . اگر ساکن شهر کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز هستید با نمایندگی مجاز دوو تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل لباسشویی شما بررسی و رفع نقص شود.

  • ارور H5

این خطا در لیست ارور لباسشویی دوو خطای دمای آب در لباسشویی دوو می باشد و این ایراد عموما در حالت انتخاب برنامه شستشوی پشم و ابریشم بروز می کند . ایراد عموما بر اثر خرابی سنسور دمای آب در لباسشویی دوو به وجود می آید . جهت آموزش یا رفع نقص لباسشویی با شماره تلفن نمایندگی لباسشویی دوو تماس بگیرید.

  • ارور H6

این ارور خرابی هیتر لباسشویی دوو است . در این ایراد معمولا آب لباسشویی سرد می باشد و پس از چند دقیقه دمای آب از دو درجه سانتیگراد گرم تر نمی شود . در صورت بروز این مشکل با نماینده مجاز شرکت دوو در منطقه کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز تماس بگیرید.

  • ارور H8

این ارور لیست ارور لباسشویی دوو خطای گرمای بالا در هیتر لباسشویی دوو است . این ایراد به دلیل های مختلفی ممکن است به وجود بیاید یکی از دلایل عدم وجود آب در لباسشویی می باشد و همچنین خرابی هیتر لباسشویی دوو است و یا ممکن است این خطا به دلیل عدم کارکرد درست PCB به وجود بیاید . جهت رفع ایراد با نمایندگی مجاز دوو در کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز تماس بگیرید.

  • ارور PEF

خطای فیلتر پمپ.این ایراد می تواند به دلیل خرابی پمپ یا استفاده از مواد شوینده زیاد یا نامناسب یا ارتفاع بیش از اندازه شلنگ تخلیه در لباسشویی دوو باشد.اگر پس از بررسی موارد فوق ایراد برطرف نگردید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا نمایندگی مجاز شرکت دوو در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز در اسرع وقت تکنسین مجرب مربوطه را برای شما فرستاده و ایراد در کمترین زمان رفع گردد. 

 

goodfix  نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات دوو است که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در مناطق ذکر شده می باشد. و همچنین ارور های لباسشویی بکو هم در این ساید موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *