تعمیرات ساید بای ساید

نمایندگی یخچال دوو در فردیس

نمایندگی یخچال دوو در فردیس

نمایندگی یخچال دوو در فردیس

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات اسنوا و دوو 

سه ماه ضمانت تعمیر

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کلیه محصولات اسنوا , دوو و تامین قطعات آن با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی شهریار و اندیشه : 

2500 30 65 – 021

2600 30 65 – 021

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس : 

47 120 344 – 026

جهت سفارش تعمیر و قطعه در ایام تعطیل :

51 666 02 0938


نمایندگی یخچال دوو در فردیس

نمایندگی یخچال دوو در فردیس

محصولات دوو یکی از با کیفیت ترین خدمات تعمیرات در میان دیگر لوازم خانگی را دارا می باشد.زیرا محصولات این شرکت یکی از پرکاربردترین و مناسب ترین برندهای لوازم خانگی از نظر قیمت و تنوع کاربرد می باشد.

محصولات این شرکت تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی می باشد و تحت لیسانس کره در ایران تولید می شود .

 تمام سعی و تلاش این شرکت در تولید بهترین محصولات از جمله یخچال و لباسشویی و ارائه خدمات مربوط به آن می باشد تا تمام هموطنان به راحتی  محصولات را در اختیار داشته و به سهولت از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایند.

دوو با به روز کردن اطلاعات خود درباره ی محصولات و استفاده از فناوری روز دنیا به دنبال رقابتی کردن بازار خود می باشد و در راستای این هدف که برند خود را در کشورهای مختلف شناخته شده گرداند تلاش می کند.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در فردیس , نماینده رسمی یخچال شرکت دوو در شهرفردیس می باشد که با کادری مجرب و حرفه ای پاسخگوی تمامی نیازهای تعمیر یخچال دوو شما همشهریان عزیز در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

در مرکز گودفیکس تمامی مدل های یخچال و یخچال فریزر دوو دارای پشتیبانی خدمات پس از فروش شرکت دوو می باشد. اگر ساکن شهریار – اندیشه – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق حومه شهریار هستید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تکنسین های مجرب نمایندگی جهت رفع ایراد دستگاه شما در محل حضور پیدا کنند

نمایندگی یخچال دوو در فردیس

نمایندگی یخچال دوو در فردیس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *