تعمیرات لباسشویی

انواع ایراد ماشین لباسشویی _ خدمات پس از فروش

انواع ایراد ماشین لباسشویی

انواع ایراد ماشین لباسشویی

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش

سه ماه ضمانت تعمیر

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش اکثر برند های داخلی و خارجی با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی شهریار و اندیشه

2500 30 65 – 021

2600 30 65 – 021

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس

47 120 344 – 026

جهت سفارش تعمیر و قطعه در ایام تعطیل :

51 666 02 0938

_________________________________________

  • ایرادات ماشین لباسشویی

حتما زمانی بوده که لباسشویی شما خیلی خوب کار می کرده و حتی لحظه ای به کارآمدی آن شک نمی کردید. بعد از داستان های مختلف به جایی رسیدید که نیاز به تعمیر لباسشویی خود دارید. شاید دیگ داخل لباسشویی شما با آب پر شود اما موقع خالی شدن به خوبی تخلیه نشود , یا خالی شود اما نچرخد , یا لباس هایتان شسته شوند اما کاملاً تمیز نشوند . به طور خلاصه ماشین لباسشویی شما در زمان استفاده از کار افتاده است و نیاز به تعمیر لباسشویی خود دارید. انواع ایراد ماشین لباسشویی در این پیج قرار داده شده است .

برای ماشین لباسشویی که به این سختی کار می کند ، اصلا تعجب آور نیست که لباسشویی گاهی خراب شود یا عملکردش تا حدی پایین بیاید که لباس ها به خوبی تمیز نشوند. همیشه بهتر است که برای تعمیرات لباسشویی به یک متخصص مربوط به همان بخش رجوع کنید . در این مجموعه از صفر تا صد تعمیرات را در محل شما انجام داده می شود . اما می توانید دلیل خرابی را خودتان هم حدس بزنید.

 

انواع ایراد ماشین لباسشویی

 

  • دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی

در مقاله انواع ایراد ماشین لباسشویی توضیح داده شده است که ماشین لباسشویی ها مشکلاتی دارند که یکی از آنها روشن نشدن لباسشویی می باشد . شما همه لباس ها را داخل لباسشویی گذاشته اید و دکمه روشن را زده اید اما هیچ اتفاقی نمی افتد و بر خلاف تصور دستگاه روشن نمی شود .

برای بررسی و تعمیر لباسشویی خود در ابتدا باید سیم متصل به پریز برق را چک کنید تا مطمئن شوید در برق است. اگر دوشاخه در برق بور جهت اطمینان از برق دار بودن پریز بهتر است که دو شاخه لباسشویی را در یک پریز دیگر تست کرد .

در صورتی که باز هم پیدا نشد می توانید با نمایندگی خدمات پس از فروش مجاز تماس بگیرید و درخواست تعمیر خود را ثبت کنید و اگر توانایی تعمیر دارید از مقاله انواع ایراد ماشین لباسشویی اطلاعات لازم را کسب کنید و دستگاه خود را تعمیر کنید .

انواع ایراد ماشین لباسشویی

 

  • ایراد تمیز نشستن لباسها

این مورد شاید جزء یکی از اصلی ترین موارد انواع ایراد ماشین لباسشویی و مشکلات لباسشویی باشد که بیشتر از همه افراد را اذیت می کند . چون بعد از یک چرخه شستشوی کامل متوجه آن می شوید. بعد از شستشوی لباس ، آن را بیرون می آورید و می بینید که لباس ها هنوز به طور کامل تمیز نشده اند . و نیاز به شستشوی مجدد آن ها می باشد .

پیشنهاد این مقاله برای تمیز شستن لباس ها این است که : از پر کردن بیش از اندازه ماشین لباسشویی پرهیز کنید . حتما در این مواقع با متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی مشورت کنید تا به مشکلات بیشتر بر نخورید و با اطلاعات انواع ایراد ماشین لباسشویی در نگهداری لباسشویی خود کوشا باشید . همچنین حتما به حداکثر میزان بارگیری ماشین خود دقت کنید.

از مواد شوینده کمتری استفاده کنید . مواد شوینده زیاد می تواند باعث از بین رفتن لباس ها و یه پوسیده شدن آن کمک کند و حتی در بعضی موارد روی لباس ها لک شوینده باقی می ماند .

لباس های مرتبط با حیوانات خانگی مثل پتو ، جای خواب سگ و گربه ، عروسک های بازی حیوانات خانگی را جدای از بقیه لباس ها بشویید. اگر این موارد خیلی کثیف هستند حتما بعد از شستشو ، محفظه را با دست پاک کنید. انواع ایراد ماشین لباسشویی را خدمات پس از فروش برند های اسنوا , دوو , بکو و … کاملا توضیح داده است و می توانید در صفحه های دیگر مطالب مفید دیگری پیدا کنید .

 

  • ایراد خشک نکردن لباسها در لباسشویی

در این مشکل متداول ماشین لباسشویی ، محفظه پر از آب شده است اما نچرخیدن ماشین لباسشویی باعث می شود به صفحه انواع ایراد ماشین لباسشویی نیاز پیدا کنید. چرخیدن با سرعت زیاد است که باعث می شود آب از لباس بیرون کشیدن شود تا در برنامه خشک کن ، لباس ها خشک شوند.

لباس ها را در محفظه ماشین لباسشویی دوباره مرتب کنید. وقتی لباسشویی از حالت تعادل خارج شده باشد ، به صورت اتوماتیک به دور خشک کن با دور بالا نمی رود تا وقتی که دوباره لباس ها را به صورت متعادل در بیاورد.

بعد از چینش دوباره لباس ها ، در لباسشویی را مجددا ببندید. اگر توزیع بار صحیح باشد و نیازی به تعمیر ماشین لباسشویی نباشد ، لباسشویی دوباره باید به صورت اتوماتیک شروع به کار کند. لباس هایی که جذب آب زیادی دارند مثل حوله ها، ملافه ها و لباس های ضخیم مثل جین و ژاکت اغلب اوقات باعث عدم تعادل می شوند.

حتما قبل از نصب محصول از طریق مقاله انواع ایراد ماشین لباسشویی تراز بودن آن را روی زمین آموزش ببینید . یک ماشین لباسشویی غیر تراز باعث نچرخیدن لباسشویی می شود. این مورد برای ایمنی در ماشین لباسشویی تعبیه شده است. تراز بودن ماشین لباسشویی را با یک تراز سنج حبابی تست کنید و با تنظیم کردن پایه ها ماشین را دوباره تراز کنید.

اگر این مورد جواب نداد، شاید بایستی سطح را دوباره تراز کنید یا یک پایه زیر ماشین لباسشویی را ریگلاژ کنید .

تخلیه و شلنگ تخلیه را بررسی کنید. موارد کوچک ممکن است سیستم لوله ها تخلیه آب دستگاه را مسدود کند. میتوانید از مقاله انواع ایراد ماشین لباسشویی اطلاعات مربوط به تخلیه نکردن ماشین لباسشویی را بیابید. شاید بتوانید پمپ تخلیه واشر را بدون برداشتن آن بررسی کنید. سرانجام ، ممکن است شلنگ تخلیه که از پشت دستگاه به یک نقطه تخلیه منتقل می شود مسدود شده باشد.

انواع ایراد ماشین لباسشویی

 

  • علت صدای ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل آزار دهنده خرابی ماشین لباسشویی وقتی است که ماشین لباسشویی صدای شدید می دهد. صدای ضربه، خراشیدن یا تنک کردن در حین چرخه های لباسشویی که دلیل تعمیر لباسشویی شهریار هستند. این مشکل را در اسرع وقت حل کنید، چرا که این نوع حرکت می تواند به ماشین صدمه بزند و باعث مشکلات جدید شود.

یاتاقان های وان که درست در زیر وان قرار دارند ممکن است فرسوده شده و نیاز به تعویض و تعمیر لباسشویی شهریار داشته باشند.

اگر ماشین لباسشویی صدای جیر جیر ایجاد می کند ، یاطاقان های وان ممکن است به روغن کاری نیاز داشته باشند.

تسمه یا قرقره محرک موتور ماشین لباسشویی ممکن است فرسوده باشد. این یک تعمیر لباسشویی شهریار کاملا جدی است ، برای این مورد حتما از کارشناسان گودفیکس کمک بگیرید. در این مورد برای رسیدن به موتور باید قسمت قابل توجهی از دستگاه را جدا کنید.

تسمه قرقره پمپ ممکن است ترک خورده ، فرسوده شود و یا در غیر این صورت از شکل خارج شده باشد. غالباً بوی تسمه نیز مانند سوختن لاستیک است.

  • دلیل نچرخیدن لباسشویی

یکی از مشکلات رایج مرتبط با ماشین لباسشویی این است که محفظه یا وان دستگاه پر از آب می شود اما همزن مرکزی حرکت نمی کند و نیاز به تعمیر لباسشویی شهریار هست.

تحریک حرکت عقب و جلو است که لباس را تمیز می کند. این عمل توسط دستگاه مخروطی شکل پلاستیکی مرکزی موسوم به همزن انجام می شود. دندانه های پلاستیکی کوچک جهت دار (که به آن “داگز” نیز گفته می شود) قسمت بالایی همزن را با قسمت پایین متصل می کنند.

در حالی که دستگاه در حالت تحریک است درب ظرف را باز کنید. سوئیچ درب را با انتهای صاف یک قلم فشار دهید تا هنگام باز شدن درب دستگاه متوقف نشود.

اگر دستگاه صداهای نرمال حرکت کردن یا حتی صدای سنگ زنی را ایجاد می کند ، اما همزن در حال حرکت نیست ، ممکن است دندانه ها فرسوده یا شکسته شده و نیاز به تعویض و تعمیر لباسشویی شهریار داشته باشند. برای تعمیر دقیق تر حتما با گودفیکس تماس بگیرید.

موتور واشر دستگاه شما ممکن است تحت تأثیر سنبله برق قرار گرفته باشد و باید دوباره تنظیم شود. همه مارک ها روش بازنشانی مختلفی دارند. کتابچه راهنمای دستگاه خود را برای کسب اطلاعات در مورد تنظیم مجدد موتور بررسی کنید. به عنوان مثال ، بسیاری از ماشین های لباسشویی جنرال الکتریک نیاز دارند که دستگاه را از برق بکشید ،

آن را دوباره به برق وصل کنید ، سپس ظرف 12 ثانیه درب آن را شش بار بلند و پایین کنید ، درب را حداقل 5 سانتی متر بالا ببرید تا اتصال مغناطیسی سوئیچ درب قطع شود.

انواع ایراد ماشین لباسشویی

  • ایراد ششم ماشین لباسشویی با آب پر می شود اما تخلیه نمی شود

بسیاری از افراد تجربه ناخوشایندی از بالا بردن درب ماشین لباسشویی داشته اند ، فقط لباس های شناور در وان پر از آب خاکستری تیره را دیده اند و فهمیده اند نیاز به تعمیر لباسشویی شهریار دارند. اگر به اندازه کافی زود به دستگاه برسید ، آب هنوز گرم یا ولرم است.

پمپ دستگاه شما ممکن است با یک تکه پارچه یا سایر موارد مربوط به شستشو مسدود شود. آب را با یک فنجان اندازه گیری آشپزخانه خالی کنید و سپس دستگاه را از برق بکشید. پیچ های صفحه جلو را بردارید. دستگاه را به سمت بالا متمایل کرده و قسمت جلوی دستگاه را به دو یا چهار آجر محکم کنید تا دسترسی راحت تری داشته باشید.

محفظه پمپ دستگاه شما ممکن است به راحتی قابل مشاهده باشد ، بنابراین ارزیابی اینکه آیا در پمپ گرفتگی دارید یا خیر ، ساده است. در این صورت ، از انبر استفاده کنید تا مسدود شدن پمپ را به آرامی از بین ببرید. البته این موارد نیاز به تعمیر دقیق دارد و ممکن است به دستگاه شما آسیب بزند.

متناوباً ، گرفتگی ممکن است در لوله راه راه واقع شده به پمپ قرار داشته باشد. بست لوله را بردارید. یک سطل یا سطل آشغال در نزدیکی خود داشته باشید ، زیرا این لوله پر از آب خواهد شد. آب را تخلیه کنید. اگر گرفتگی در شلنگ وجود داشته باشد ، معمولاً در انتهای شلنگ است. آن را با دست یا پنس بیرون بکشید.

علت نشتی آب در لباسشویی

علت نشتی آب در لباسشویی

  • ایراد هفتم ماشین لباسشویی لرزش، ارتعاش و حرکت دارد.

هنگامی که ماشین لباسشویی شما در حال کار است ، به ویژه در طول چرخش ، ممکن است به شدت لرزش یا ارتعاش داشته باشد ، اغلب به حدی که ماشین شروع به حرکت می کند. اگر دستگاهی با کارایی بالا داشته باشید که دارای چرخه چرخش سریع تری نسبت به ماشین های بارگیری بالا است ،

این حالت ممکن است اتفاق بیافتد و شما به تعمیرکار لباسشویی در شهریار نیاز پیدا کنید. دستگاه های در حال حرکت بسیار خطرناک هستند زیرا ممکن است از خطوط آب یا خط زهکشی جدا شوند ، یا ممکن است در سیم برق فشار بیاورند و باعث آتش سوزی الکتریکی شوند.

ممکن است دستگاه شما نیاز به تنظیم تعادل مجدد داشته باشد. از یک تراز حبابی برای ارزیابی سطح دستگاه از یک سمت به یک سمت دیگر و جلو به عقب استفاده کنید. با چرخاندن پایه های ماشین به بالا یا پایین ، سطح دستگاه را دوباره تنظیم کنید. برخلاف خشک کن که فقط دو پایه قابل تنظیم در جلو دارد ، اکثر ماشین های لباسشویی دارای چهار پایه قابل تنظیم هستند.

با انباشته شدن ترکیبات ماشین لباسشویی و خشک کن ، ممکن است نوارهای اتصال شل شده و باعث لرزش شدید دستگاه شود. این می تواند یک وضعیت خطرناک باشد ، زیرا خشک کن ممکن است از واشر خارج شود. تسمه های اتصال را محکم کنید یا در صورت لزوم نوارها را تعویض کنید.

علت کلاسیک و قابل حل شدن آسان برای لرزش لباسشویی ، بار نامتعادل است. وسایل سنگین و طولانی را به دور همزن مرکزی بکشید تا در یک طرف دسته بندی نشوند. وسایل بزرگ را به طرف دیگر وسایل به همان اندازه بزرگ منتقل کنید.

خرید پد ضد لرزش را هم مد نظر داشته باشید. آزمایش مستقل نشان داده است که پدهایی با ضخامت 3 اینچ در از بین بردن لرزش و لرزش بسیار عالی عمل می کنند. لنت های ضد لرزش گرچه ارزان نیستند ، اما می توانند ابزاری ارزشمند برای کاهش انتقال لرزش ماشین لباسشویی به کف خانه شما باشند. 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در فردیس

 

انواع ایراد ماشین لباسشویی در کرج

انواع ایراد ماشین لباسشویی در شهریار

انواع ایراد ماشین لباسشویی در اندیشه

انواع ایراد ماشین لباسشویی در شهرقدس

انواع ایراد ماشین لباسشویی در فردیس

انواع ایراد ماشین لباسشویی در ملارد

انواع ایراد ماشین لباسشویی در مارلیک

انواع ایراد ماشین لباسشویی در عظیمیه

انواع ایراد ماشین لباسشویی در گوهردشت

انواع ایراد ماشین لباسشویی در جهانشهر

انواع ایراد ماشین لباسشویی در باغستان

انواع ایراد ماشین لباسشویی در تهران

انواع ایراد ماشین لباسشویی در کمالشهر

انواع ایراد ماشین لباسشویی در تهراندشت

انواع ایراد ماشین لباسشویی در صفادشت

انواع ایراد ماشین لباسشویی در اسلامشهر

انواع ایراد ماشین لباسشویی در وحیدیه

انواع ایراد ماشین لباسشویی در رزکان

انواع ایراد ماشین لباسشویی در فردوسیه

انواع ایراد ماشین لباسشویی در چیتگر

انواع ایراد ماشین لباسشویی در یوسف آباد

انواع ایراد ماشین لباسشویی در محمدشهر

انواع ایراد ماشین لباسشویی در مشکین دشت

انواع ایراد ماشین لباسشویی در شهرک بنفشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *