تعمیرات لباسشویی

علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH

علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات بوش  (BOSCH)

(مهستان)

سه ماه ضمانت تعمیر

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کلیه محصولات بوش و تامین قطعات آن با کد فعال می باشد و در مناطق غرب تهران | کرج | مهرشهر | عظیمیه | فردیس | اندیشه | شهریار | شهر قدس و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی غرب تهران

تلفن دفتر نمایندگی غرب تهران : 

02165302500

02165302600

تلفن دفتر نمایندگی کرج : 

02634412047

جهت سفارش تعمیر و درخواست قطعه در ایام تعطیل :

09380266651

_________________________________

چرا لباسشویی کثیف می شوید و باید چه کرد؟

متاسفانه به علت مساعد بودن محیط داخل چیلیک (دیگ) لباسشویی ؛ وجود رطوبت و تاریک بودن آن قسمت باکتری ها به راحتی رشد کرده و تکثیر می شوند.
مقداری از آنها توسط مواد شوینده مناسب از بین میروند . از طرفی ورود رسوبات آب به داخل محفظه باعث جرم زیاد و افزایش گند آب ها در محفظه می شود.

علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH

اما یکسری دستورالعمل های هستند که باید به منظور جلوگیری از رشد باکتری ها و کاهش رسوبات ورودی انجام شود که در ادامه شرح داده می شود :

 

۱- استفاده از فیلتر ورودی آب

این موضوع بسیار حائز اهمیت است که رسوب آب ورودی به داخل دستگاه را کنترل کنیم و باید حتما از فیلتر ورودی آب استفاده کرد . فیلتر ورودی لباسشویی مانند فیلتر ورودی ساید بای ساید ها عمل می کنند و از ورود رسوب آب و خیلی از باکتری ها به داخل محفظه جلوگیری می کند.

بسیار مهم است که هر ۴ تا ۶ ماه نسبت به تعویض آنها اقدام کرد , در غیر اینصورت باکتری های زیادی با آب وارد دستگاه می شود.رسوبات در لباسشویی جمع شده و باعث می شود تا رطوبت داخل دستگاه به راحتی از بین نروند و آن محیط همیشه مرطوب بماند.
نصب فیلتر و تعویض آن در طی ۴ الی ۶ هزینه ناچیزی می باشد و این هزینه در برابر کاهش آسیب های وارد شده به دستگاه بسیار کم بوده و به چشم نمی آید چون رسوبات آب باعث افزایش خورندگی قطعات فلزی داخلی چیلیک شده و مصرف کننده را متحمل هزینه های گزافی می کند.

علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH

۲- استفاده از جرمگیرها

پودرهای جرمگیر عمل رسوب و گند زدایی داخل لباسشویی را به عهده دارند.
فیلتر ها درسته از ورود رسوبات جلوگیری می کنند اما باز هم رسوباتی هستند که وارد محفظه شده و باید توسط جرمگیر از بین بروند.
برای استفاده از پودر جرمگیر ابتدا یک بسته جرمگیر را در محل پودر شستشو ریخته و دستگاه را در یکی از برنامه های ۲ ساعته با دمای ۶۰ درجه بدون لباس روشن کنید , اجازه دهید برنامه شستشو تا پایان زمان شستشو کار کند.

در بعضی از دستگاه های مدرن برنامه شستشوی درام یا Drum Clean و یا Self Clean مخصوص این عمل تعبیه شده است و می توان از آن استفاده کرد و در انتهای برنامه فیلتر پایین دستگاه را باز کرده و تمیز کنید.

این عمل را هر ۲ الی ۳ ماه یکبار انجام دهید. به این ترتیب شما از خرابی های احتمالی لباسشویی خود جلوگیری می کنید و تا حد زیادی زمان سرویس را به تعویق می اندازید. حتما از جرمگیر های مخصوص لباسشویی استفاده کنید . لباسشویی های بوش جرمگیر مخصوص خود را دارد و باید از مراکز معتبر و نمایندگی های رسمی بوش تهیه کنید.

علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH

۳- خشک نگهداشتن محفظه

پس از هر بار شستشو و خالی کردن دستگاه درب دستگاه را باز بگذارید تا داخل محفظه خشک شود و رطوبت از بین برود تا از تکثیر و رشد باکتری ها جلوگیری کنید‌. توصیه می شود که درب جاپودری را باز کنید و از جای خودش در آورید تا هوا از قسمت ورود آب و قسمت درب اصلی رد و بدل شود و سریع تر و بهتر خشک شود.

علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH

۴- سرویس مدار تخلیه لباسشویی

تخلیه راحت تر و سریعتر آب کثیف نقش بسیار زیادی در پاکیزه و تمیز شستن لباس ها دارد. پمپ تخلیه و شیلنگ تخلیه بخش مهمی از مدار تخلیه هستند که اگر مشکلی در آن ها وجود داشته باشد , تخلیه درست انجام نمی شود. توصیه می شود شیلنگ تخلیه را زیر سینک ظرفشویی نصب نکنید تا خروجی مسیر تخلیه تنگ نباشد و جرم نگیرد.

گاهی روغن ظرفهای شسته شده از مدار تخلیه وارد محفظه لباسشویی می شود و اوضاع را خیلی خراب می کند. حتما شیلنگ تخلیه را مستقیما وارد لوله اصلی چاه تعبیه شده بر روی دیوار پشت دستگاه یا زیر سینک کنید و در صورت نیاز و کمبود فضا برای ورود شیلنگ تخلیه حتما یک سه راه نصب کنید.

با این کار تخلیه بسیار خوبی خواهید داشت. در نظر داشته باشید که شیلنگ تخلیه نباید از ۱.۵ تا ۲ متر طولانی تر باشد و بسیار مهم است که مسیر تخلیه کوتاه تر باشد تا سریعتر عمل تخلیه صورت گیرد. اگر مسیر دور است لوله کشی با لوله ۶ فاضلاب انجام دهید و لوله را نزدیک دستگاه کنید. طولانی کردن شیلنگ تخلیه راه حل درستی نیست. ما طریقه سرویس و تمیز کردن فیلتر لباسشویی را در اینستاگرام گودفیکس کامل شرح داده ایم. لطفا جهت یادگیری سرویس لباسشویی خود به اینستاگرام ما مراجعه کنید

علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH

علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH

۵- ریختن لباس به اندازه مناسب در محفظه

در لباسشویی های مدرن در دفترچه راهنما وزن مقدار لباسی که باید در برنامه های مختلف در لباسشویی ریخته شود و مورد تایید شرکت سازنده می باشد، نوشته شده و کاملا توضیح داده شده است. به اندازه لباس بریزید تا هم تمیز شسته شود و هم بالانس دستگاه در حین شستشو بهم نریزد و آرام کار کند. بیشترین دلیل سر و صدای بیش از حد و صدای ناهنجار لباسشویی ها بخاطر لباس بیش از حد ریختن می باشد.

با انجام مراحل فوق شما می توانید لباس های خود را تمیزتر از همیشه و عاری از هر گونه باکتری و میکروبی، بشویید. قطعا چرک و کثیفی روی آنها نخواهد ماند و بسیار تمیز می شوند.
اگر تا به امروز این موارد را رعایت نکردید لازم است تا یک سرویس کلی و اساسی روی محفظه دستگاه صورت گیرد و پس از آن موارد بالا را رعایت کنید. نمایندگی رسمی محصولات بوش در کرج و غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان را در کمترین فرصت ممکن دارد.

علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH

علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH

نمایندگی رسمی محصولات بوش

سایت اصلی شرکت بوش آلمان

_________________________________

علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH در کرج
علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH در تهران
علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH در اندیشه
علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH در مهرشهر
علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH در فردیس
علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH در شهریار
علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH در چیتگر
علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH در سعادت آباد
علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH در عظیمیه
علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH در جهانشهر
علت کثیف شستن لباسشویی _ نماینده رسمی BOSCH در شهرک غرب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *