تعمیرات لباسشویی

لیست ارور لباسشویی بکو

 

لیست ارور لباسشویی بکو

  • لیست ارور لباسشویی بکو و تشریح آن ها

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات بکو با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی غرب تهران : 

02165302500

02165302600

تلفن دفتر نمایندگی کرج : 

02634412047

جهت سفارش تعمیر و درخواست قطعه در ایام تعطیل :

09380266651

 

در این پیج لیست ارور لباسشویی بکو را قرار داده ایم . همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم ، هر یک از خطاهای ماشین لباسشویی بکو دارای کدی خاص می باشد که بر روی صفحه نمایش دیجیتال دستگاه به نمایش در می آید . هر یک از این ارورها دلیل خاصی داشته و یک یا چند راهکار برای رفع آن موجود می باشد. توصیه ما این است که رفع ارورهای موجود را به نمایندگی رسمی بسپارید. نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش شرکت بکو در اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز آماده ارائه خدمات به شما است.

  • ارور E1

نمایش این خطا بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی بکو ناشی از معیوب بودن سنسور دمای آب و یا قطعی ارتباط می باشد. اگر قصد دارید این مشکل را به طور اصولی و صحیح حل کنید، از کارشناسان فعال در مرکز گودفیکس برای تعمیر لباسشویی بکو درخواست تعمیر نمایید. گفتنی است که نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در شهرهای کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز شعبه فعال دارد.شما می توانید با ذخیره کردن لیست ارور لباسشویی بکو می توانید از مورد خرابی دستگاهتان آگاه باشید.

  • ارور E2

در صورت مشاهده این کد خطا می توانید نتیجه بگیرید که هیتر لباسشویی بکو خراب است و به درستی آب را گرم نمی کند. به یاد داشته باشید که تعمیر و یا تعویض هیتر کاری تخصصی و نیازمند مهارت می باشد. از همین رو بهتر است تا حد امکان از تعمیر و یا تعویض خودسرانه آن بپرهیزید و انجام این کار را به نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو واگذار نمایید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

  • ارور E3

این کد خطا ماشین لباسشویی بکو نشان دهنده خرابی برد از قسمت هیتر می باشد و به کاربر می گوید که هیتر در مدار مانده است. در چنین شرایطی لازم است با نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو تماس گرفته و درخواست نیروی متخصص نمایید تا بدین ترتیب مشکل موجود را با توسل به نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو به طور اصولی حل کنید.

  • ارور E4

نمایش این ارور بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی بکو نشان دهنده وجود اشکال در ورود آب به دستگاه می باشد. بنابراین لازم است به بررسی موانع موجود در این زمینه بپردازید. اگر دانش و مهارت لازم برای انجام این کار را ندارید، از نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو تقاضای تعمیر کنید. تعمیرکاران مرکز گودفیکس کاملا از لیست ارور لباسشویی بکو آگاه هستند و مشکلات موجود را در کمترین زمان ممکن حل خواهند کرد.

  • ارور E5

ارور E5 در لیست ارور لباسشویی بکو بیانگر وجود ایراد در تخلیه آب می باشد. در این صورت باید به بررسی پمپ تخلیه و سایر قطعات مرتبط بپردازید. گفتنی است که انجام این کار نیز تخصص و مهارت می طلبد. بنابراین لازم است انجام آن را به کارشناسان فعال در  دفتر گودفیکس واگذار نمایید.

  • ارور E6

با مشاهده کد E6 بر روی صفحه نمایش دیجیتال ماشین لباسشویی بکو می توانید نتیجه بگیرید که کابل های ارتباطی موتور لباسشویی دارای ایراد هستند. همان گونه که می دانید، رفع این مشکل نیز همچون مشکلات فوق الذکر نیازمند تخصص و تجربه بوده و باید حتما به افراد کاردان در این زمینه سپرده شود. بدین منظور کافی است با نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز تماس گرفته و درخواست تعمیر کنید.

  • ارور E7

وجود این کد بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی بکو می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. گاهی این خطا ناشی از وجود ایراد در هیدروستات یا سنسور سطح آب می باشد. گاهی نیز وجود کیپی در شیلنگ هیدروستات موجب بروز چنین اروری می شود. در برخی موارد خطای مذکور به این دلیل که هیدروستات دیگ را خالی از آب می بیند، رخ می دهد. در چنین شرایطی باید بررسی علت خطا را به کارشناسان نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو بسپارید تا آن ها بهترین چاره را برای رفع آن بیندیشند.

تعمیر خطاهای لباسشویی بکو

  • ارور E8

در صورت وجود ایراد در ورودی آب با کد E8 مواجه می شوید. حل این خطا را نیز به نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو واگذار کنید. چرا که هرگونه اقدام ناشیانه شما ممکن است اوضاع را از آن چه که هست، بدتر کرده و مشکل جدیدی را رقم بزند.

  • ارور E9

وجود این خطا بر روی صفحه نمایش دیجیتال ماشین لباسشویی بکو نشان دهنده ایراد در قفل درب و خرابی میکروسوئیچ می باشد. در چنین شرایطی به منظور تعویض و یا تعمیر قفل و میکروسوئیچ باید با نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو تماس حاصل نمایید.کلیه تکنسین های این مرکز لیست ارور لباسشویی بکو را همراه دارند و به راحتی ایراد دستگاهتان را برطرف می کنند.

  • ارور E10

یکی از ارور های لیست ارور لباسشویی بکو این کد خطا می باشد که نیز همچون کد خطای قبلی بیانگر خرابی قفل درب ماشین لباسشویی و وجود ایراد در میکروسوئیچ  یا قفل درب است. در این حالت نیز لازم است تعمیر و یا تعویض قفل و میکرو سوئیچ را به نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو بسپارید تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

  • ارور E11

این خطا در لیست ارور لباسشویی بکو نشان دهنده وجود مشکل در موتور ماشین لباسشویی بکو است. همان گونه که می دانید، موتور قطعه ای حساس بوده و هرگونه اشتباه در تعمیر و یا تعویض آن می تواند عواقب جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. از همین رو باید اقدامات لازم در این زمینه را به نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو واگذار نمود.

  • ارور E17 و ارور E18

این دو کد خطا هر دو در لیست ارور لباسشویی بکو نشان دهنده وجود مقادیر فراوانی کف در دیگ ماشین لباسشویی هستند. با تخلیه این کف ارور موجود برطرف خواهد شد.

لیست ارور لباسشویی بکو یکی از لیست هایی است که در این سایت موجود می باشد.شما می توانید با مراجعه به بخش های دیگر سایت از لیست های ارور دیگر دستگاه ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *