تعمیرات لباسشویی

نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در فردیس

نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در فردیس

 

 

نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در فردیس

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات دوو با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی غرب تهران : 

02165302500

02165302600

تلفن دفتر نمایندگی کرج : 

02634412047

جهت سفارش تعمیر و درخواست قطعه در ایام تعطیل :

09380266651

ارور های لباسشویی دوو 

لباسشویی یکی از لوازم واجب وسایل داخل آشپزخانه می باشد که خرابی و نبود آن باعث اضافه شدن کارهای داخل منزل برای افراد منزل می گردد . داشتن یک لباسشویی خوب با تکنولوژی های روز دنیا باعث آسیب کمتر به البسه و متعاقبا عمر بیشتر و حفظ رنگ و جنس پارچه می گردد . لباسشویی های دوو با بهره گیری از علم روز دنیا , بهترین و بالاترین کیفیت را به کاربران عزیز هم وطن ارائه می نماید. از این رو شرکت دوو بر آن شده است که بهترین خدمات پس از فروش را هم در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد که بر این اساس نمایندگانی در سطح کشور انتخاب کرده است و این مرکز یکی از نمایندگان است که خدمات این دفتر شامل مناطق زیر می باشد.

نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در فردیس 

نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در ملارد

نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در شهریار

نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در کرج

نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در شهرقدس

نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در اندیشه

ضمنا کلیه قطعات مورد نیاز را از شرکت دوو تهیه می کند و کاملا اورجینال می باشد . این مرکز کلیه خدمات تعمیرات انواع لباسشویی دوو را انجام می دهد . مواردی از قبیل :

تعویض پمپ تخلیه و سرویس مسیر های مربوط به آن

تعمیر و در صورت نیاز تعویض سیم کشی یا درخت سیم 

تعمیر بلبرینگ های موتور

تعمیر برد لباسشویی 

تامین برد های لباسشویی اسنوا

تعویض میکروسوییچ یا قفل درب

تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض موتور

تعویض ذغال های موتور

تعویض بلبرینگ های درام

تعمیر و در صورت نیاز تعویض شفت

رفع مشکل آبریزش از قسمت های مختلف

تعویض لاستیک درب

تعویض کمک و پایه 

و خدماتی دیگر که تماما از قطعات اصلی استفاده می شود و همه قیمت های تعمیرات لباسشویی در نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در فردیس شرکتی می باشد.

 

استفاده درست و نگهداری و انجام سرویس های دوره ای به موقع باعث عمر بیشتر و عملکرد بهتر لباسشویی ها می شود .

goodfix یک مرکز خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی دوو می باشد که با کادری مجرب و حرفه ای در کمترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات تعمیر لباسشویی دوو در کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز با بالاترین کیفیت کار می باشد . لازم به ذکر است که مرکز goodfix نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی دوو در همان مناطق می باشد.

لباسشویی ها ایراد های مختلفی پیدا می کنند که به چند مورد اشاره می شود : کار نکردن موتور – باز نشدن درب لباسشویی – قفل نشدن درب لباسشویی – صدای خیلی زیاد حین خشک کردن – آبریزی از زیر دستگاه – کار نکردن دکمه های برد – روشن نشدن برد لباسشویی – روشن نمی شود – نمی چرخد – آبگیری نمی کند – زمانی که لباسشویی خاموش است آب در دستگاه جمع می شود – لرزش زیادی دارد – ارور می زند و موارد دیگری که تماما در تخصص نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در فردیس می باشد .

جهت انجام تعمیر لباسشویی دوو با نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در فردیس تماس بگیرید

شما می توانید جهت تماس با نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در فردیس به قسمت تماس با ما در سایت رفتع و تلفن تماس و آدرس دفتر نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در فردیس را در آنجا بیابید . این مرکز به کلیه مشتریان خود ضمانت تعمیر نسبت به تعمیر انجام شده می دهد و مشتریان عزیز با خیالی آسوده می توانند تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی دوو در فردیس بسپارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *