سایر

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج _ واحد خدمات

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات بکو 

(بهستان)

سه ماه ضمانت تعمیر

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کلیه محصولات بکو و تامین قطعات آن با کد فعال می باشد و در مناطق غرب تهران | کرج | مهرشهر | عظیمیه | فردیس | اندیشه | شهریار | شهر قدس و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی غرب تهران

2500 30 65 – 021

2600 30 65 – 021

تلفن دفتر نمایندگی کرج : 

47 120 344 – 026

جهت سفارش تعمیر و درخواست قطعه در ایام تعطیل :

51 666 02 0938

____________________________________________

____________________________________________

مطالب آموزشی ماشین لباسشویی بکو

1 ) معرفی تکنولوژی لباسشویی بکو

  • لباسشویی های بکو و ویژگی های آن

امروزه ماشین های لباسشویی بکو به یکی از پرطرفدار ترین ماشین های لباسشویی بازار تبدیل شده اند. این دسته از ماشین های لباسشویی به دلیل برخورداری از طراحی منحصر به فرد و امکانات هوشمند موفق شده اند از سایر رقبای خود پیشی گرفته و رضایت کاربران را جلب نمایند.

جالب و در عین حال لازم است بدانید طراحی ماشین های لباسشویی بکو به گونه ای صورت پذیرفته است که به سادگی می توان آن ها را در هر خانه ای با هر ابعادی جای داده و مورد استفاده قرار داد . یکی دیگر از ویژگی های مهم ماشین های لباسشویی بکو پوشش دهی نیازهای مختلف شستشو می باشد . ویژگی های متعدد و متنوعی دست به دست هم داده اند و بکو را به یکی از بهترین ماشین های لباسشویی موجود در بازار تبدیل کرده اند. 

  • صرفه جویی در انرژی +++A

اگرچه انسان ها تا چندین سال پیش به اهمیت غیر قابل چشم پوشی صرفه جویی در مصرف منابع طبیعی و انرژی پی نبرده بودند ، اما امروزه اهمیت این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست . بکو نیز با در نظر گرفتن اهمیت حفظ محیط زیست به تولید محصولاتی با سطح انرژی +++A و ++A پرداخته است . گفتنی است که برخورداری از این سطح انرژی موجب شده است که خشک کن این دسته از ماشین های لباسشویی کمترین میزان انرژی را مصرف نمایند.

  • فناوری آکوافیوژن

فناوری آکوافیوژن زمینه ای را فراهم ساخته است که ماشین های لباسشویی بکو نهایت صرفه جویی را در مصرف آب و مواد شوینده به عمل آورند . همان گونه که می دانید ، بسیاری از لباسشویی هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند ، در عین برخورداری از سیستم صرفه جویی در مواد شوینده ، موجب هدر رفتن حجم قابل توجهی از مواد شوینده و نرم کننده در حین شستشو می شوند .

اما فناوری مذکور در ماشین های لباسشویی بکو زمینه ای را فراهم ساخته است که کاربران بتوانند بیشترین استفاده ممکن را از کمترین میزان انرژی ، آب و مواد شوینده و نرم کننده ببرند . همین ویژگی بکو را به یکی از خاص ترین برندهای ماشین لباسشویی موجود در بازار تبدیل کرده است .

  • فناوری شستشوی بی صدا

یکی دیگر از مهم ترین قابلیت های ماشین های لباسشویی بکو برخورداری از فناوری شستشوی بی صدا می باشد. طراحی دیواره های کناری ماشین لباسشویی بکو به گونه ای صورت گرفته است که لرزش آن ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده و بدین ترتیب صدای ناشی از شستشو کاهش یافته است . اگرچه پیش تر شستشوی بی صدا یک رویا بود ، اما بکو با استفاده از برنامه های ویژه در کنار بهره مندی از موتور اینورتر و عایق های صداگیر به این رویا تحقق بخشیده است تا بدین ترتیب به یکی از محبوب ترین ماشین های لباسشویی موجود در بازار تبدیل شود .

اگرچه بکو دارای مزایای فراوانی است ، اما بدون شک این دسته از ماشین های لباسشویی نیز همچون سایر هم نوعان خود گاهی با مشکل مواجه می شوند . البته در این مورد جای هیچگونه نگرانی نیست . چرا که نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو در شهرهای کرج ، فردیس ، اندیشه ، شهریار ، شهرقدس ، ملارد ، شهرک بنفشه ، صفادشت ، مشکین دشت و … آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . تنها کافی است تماس بگیرید و کارشناسان فعال در نمایندگی رسمی تعمیرات محصولات بکو را در جریان خطای پیش آمده قرار دهید .

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج

2 ) لیست ارور لباسشویی بکو و تشریح آن ها

  • ارور E1

نمایش این خطا بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی بکو ناشی از معیوب بودن سنسور دمای آب و یا قطعی ارتباط می باشد . نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو در شهرهای کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز شعبه فعال دارد . شما می توانید با ذخیره کردن لیست ارور لباسشویی بکو می توانید از مورد خرابی دستگاهتان آگاه باشید.

  • ارور E2

در صورت مشاهده این کد خطا می توانید نتیجه بگیرید که هیتر لباسشویی بکو خراب است و به درستی آب را گرم نمی کند. به یاد داشته باشید که تعمیر و یا تعویض هیتر کاری تخصصی و نیازمند مهارت می باشد . از همین رو بهتر است تا حد امکان از تعمیر و یا تعویض خودسرانه آن بپرهیزید و انجام این کار را به نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو واگذار نمایید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

  • ارور E3

این کد خطا ماشین لباسشویی بکو نشان دهنده خرابی برد از قسمت هیتر می باشد و به کاربر می گوید که هیتر در مدار مانده است . در چنین شرایطی لازم است با نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو تماس گرفته و درخواست نیروی متخصص نمایید تا بدین ترتیب مشکل موجود را با توسل به نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو به طور اصولی حل کنید.

  • ارور E4

نمایش این ارور بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی بکو نشان دهنده وجود اشکال در ورود آب به دستگاه می باشد . بنابراین لازم است به بررسی موانع موجود در این زمینه بپردازید . اگر دانش و مهارت لازم برای انجام این کار را ندارید ، از نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو تقاضای تعمیر کنید.

  • ارور E5

ارور E5 در لیست ارور لباسشویی بکو بیانگر وجود ایراد در تخلیه آب می باشد . در این صورت باید به بررسی پمپ تخلیه و سایر قطعات مرتبط بپردازید . گفتنی است که انجام این کار نیز تخصص و مهارت می طلبد .

  • ارور E6

با مشاهده کد E6 بر روی صفحه نمایش دیجیتال ماشین لباسشویی بکو می توانید نتیجه بگیرید که کابل های ارتباطی موتور لباسشویی دارای ایراد هستند . همان گونه که می دانید ، رفع این مشکل نیز همچون مشکلات فوق الذکر نیازمند تخصص و تجربه بوده و باید حتما به افراد کاردان در این زمینه سپرده شود. بدین منظور کافی است با نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو در اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – شهرک بنفشه – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز تماس گرفته و درخواست تعمیر کنید.

  • ارور E7

وجود این کد بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی بکو می تواند دلایل مختلفی داشته باشد . گاهی این خطا ناشی از وجود ایراد در هیدروستات یا سنسور سطح آب می باشد . گاهی نیز وجود کیپی در شیلنگ هیدروستات موجب بروز چنین اروری می شود . در برخی موارد خطای مذکور به این دلیل که هیدروستات دیگ را خالی از آب می بیند ، رخ می دهد . در چنین شرایطی باید بررسی علت خطا را به کارشناسان نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو بسپارید تا آن ها بهترین چاره را برای رفع آن بیندیشند.

  • ارور E8

در صورت وجود ایراد در ورودی آب با کد E8 مواجه می شوید . حل این خطا را نیز به نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو واگذار کنید. چرا که هرگونه اقدام ناشیانه شما ممکن است اوضاع را از آن چه که هست، بدتر کرده و مشکل جدیدی را رقم بزند.

  • ارور E9

وجود این خطا بر روی صفحه نمایش دیجیتال ماشین لباسشویی بکو نشان دهنده ایراد در قفل درب و خرابی میکروسوئیچ می باشد . در چنین شرایطی به منظور تعویض و یا تعمیر قفل و میکروسوئیچ باید با نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی بکو تماس حاصل نمایید . کلیه تکنسین های این مرکز لیست ارور لباسشویی بکو را همراه دارند و به راحتی ایراد دستگاهتان را برطرف می کنند.

  • ارور E10

یکی از ارور های لیست ارور لباسشویی بکو این کد خطا می باشد که نیز همچون کد خطای قبلی بیانگر خرابی قفل درب ماشین لباسشویی و وجود ایراد در میکروسوئیچ  یا قفل درب است . 

  • ارور E11

این خطا در لیست ارور لباسشویی بکو نشان دهنده وجود مشکل در موتور ماشین لباسشویی بکو است . همان گونه که می دانید ، موتور قطعه ای حساس بوده و هرگونه اشتباه در تعمیر و یا تعویض آن می تواند عواقب جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد . 

  • ارور E17 و ارور E18

این دو کد خطا هر دو در لیست ارور لباسشویی بکو نشان دهنده وجود مقادیر فراوانی کف در دیگ ماشین لباسشویی هستند . با تخلیه این کف ارور موجود برطرف خواهد شد.

____________________________________________

مطالب آموزشی یخچال بکو

1 ) دلیل جمع شدن پودر قهوه ای در یخچال بکو

گاهی در بعضی از یخچال های بکو در پشت جا میوه ای یخچال مقداری پودر قهوه ای مشاهده می شود که مانند پودر کاکائو مشاهده می شود که جای تعجب و نگرانی دارد . در واقع دلیل اصلی آن پودر قهوه ای , زنگ زدن اواپراتور یخچال می باشد . این اتفاق ایراد فنی محسوب نمی شود اما بعد از مدتی و به مرور زمان آن زنگ زدگی باعث نشت گاز از سیکل تبرید شده و از بین رفتن سرمای مطلوب دستگاه می شود .

معمولا یخچال ها به واسطه رطوبتی که در دستگاه وجود دارد همیشه فضایی مرطوب دارد و این رطوبت باعث زنگ زدن اواپراتور می شود . لازم به ذکر است که فقط در یک سری از مدل های یخچال های دو قلو از اواپراتور آهنی استفاده شده و رطوبت باعث این پودر قهوه ای و به مرور زمان نشت گاز و عدم برودت می شود و این عدم برودت بوی نامطبوعی در داخل کابین ایجاد می کند که شرکت بکو بعد از مشاهده این مورد تمامی اواپراتور های دستگاه ها را به اواپراتور آلومینیومی تغییر داده است.

اما با این حال تعدادی از محصولات دارای این نوع اواپراتور ها هستند و طی مدتی دچار زنگ زدگی می شود و باعث ریختن پودر قهوه ای در پشت کشو جا میوه ای ریخته می شود . 

پیشنهاد نمایندگی رسمی تعمیرات محصولات بکو برای این مدل از یخچال ها تعویض اواپراتور می باشد . به این صورت که اگر در یخچال خود پودر قهوه ای مشاهده کردید و بعد از چندین بار تمیز کردن آن مجدد پدر قهوه ای مشاهده کردید , نتها باید اواپراتور تعویض شود و به اواپراتور آلومینیومی تبدیل شود . مراحل تعویض به این صورت می باشد که در ابتدا باید با نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش بکو تماس بگیرید و این دفتر قطعات مورد نظر را از شرکت بکو درخواست کرده و تحویل بگیرد .

در واقع مراحل تعویض اواپراتور در ابتدا تخلیه گاز دستگاه , وکیوم لوله های داخلی , تعویض اواپراتور با جوشکاری مس , تعویض فیلتر درایر , شستشوی سیکل تبرید با گاز , وکیوم مجدد سیکل , شارژ گاز مجدد با ترازو و تست برودت می باشد.

 

دلیل ریختن پودر قهوه ای

نمایندگی خدمات پس از فروش بکو _ پودر قهوه ای

 

علت اصلی ریختن پودر قهوه ای در یخچال بکو

نمایندگی خدمات پس از فروش بکو _ پودر قهوه ای

نمایندگی خدمات پس از فروش بکو _ پودر قهوه ای

 

 

 

2 ) لیست ارور های یخچال بکو

 

  • ارور E0

سنسور محیطی فریزر معیوب است. ارتباط بین برد و سنسور بررسی شود.

  • ارور E1

سنسور اواپراتور فریزر معیوب است . ارتباط بین برد و سنسور بررسی شود.

  • ارور E2

سنسور اواپراتور یخچال معیوب است . ارتباط بین برد و سنسور بررسی شود.

  • ارور E3

سنسور محیطی یخچال معیوب است . ارتباط بین برد و سنسور بررسی شود.

  • ارور E4

اشکال در دیفراست اواپراتور فریزر

  • ارور E8

سنسور یخساز معیوب است.

  • ارور E9

یخساز معیوب است

 

3 ) مواردی از خرابی های یخچال های بکو که نمایندگی رسمی بکو با ضمانت تعمیر انجام می دهد :

    1. تعویض سنسور یخچال
    2. تعویض سنسور فریزر
    3. تعویض موتور ( کمپرسور )
    4. تعمیر برد 
    5. تامین برد های یخچال بکو
    6. تعویض لاستیک دور درب
    7. تعمیر و در صورت نیاز تعویض موتور فن 
    8. تعویض المنت اواپراتور فریزر
    9. تعویض المنت اواپراتور یخچال
    10. تعویض لامپ یخچال
    11. شارژ گاز 
    12. رفع مشکل آبریزش از قسمت های مختلف
    13. نشت یابی
    14. تعویض پایه و تراز کردن
    15. برفک زدایی 
    16. ریگلاژ درب
    17. باز و بست درب 

____________________________________________

مطالب آموزشی ساید بای ساید بکو

1 ) لیست ارور ساید بای ساید چهار درب بکو

 

  • ارور E0

سنسور محیطی فریزر معیوب است. ارتباط بین برد و سنسور بررسی شود.

  • ارور E1

سنسور اواپراتور فریزر معیوب است . ارتباط بین برد و سنسور بررسی شود.

  • ارور E2

سنسور اواپراتور یخچال معیوب است . ارتباط بین برد و سنسور بررسی شود.

  • ارور E3

سنسور محیطی یخچال معیوب است . ارتباط بین برد و سنسور بررسی شود.

  • ارور E4

اشکال در دیفراست اواپراتور فریزر

  • ارور E8

سنسور یخساز معیوب است.

  • ارور E9

یخساز معیوب است

  • ارور E10

سنسور محیط ژوکر معیوب است

  • ارور E11

سنسور اواپراتور ژوکر معیوب است

  • ارور E12

هیتر ژوکر معیوب است

 

2 ) تبدیل درجه فارنهایت به سانتیگراد و بلعکس

گاهی پیش آمده است که اعداد روی نمایشگر ساید بای ساید بکو شما تغییر کرده باشد و اعدادی غیر متعارف نمایش دهد , در واقع این اعداد غیر متعارف نمی باشد و دستگاه دما را به صورت فارنهایت نشان می دهد . برای تنظیم مجدد دما به سانتیگراد باید دکمه Super Cool  و Temp Ref را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا دما به سانتیگراد و یا عکس آن تبدیل شود.

3 ) نحوه باز و بست یخساز ساید بای ساید بکو 

یخساز های ساید بای ساید بکو مانند یخساز دیگر ساید بای ساید برند های دیگر نیست و باز کردن و سرویس آن ها کار دشواری است . نمایندگی رسمی تعمیرات محصولات بکو آموزش باز و بست یخساز ساید بکو را فراهم آورده و می توانید برای دیدن فیلم باز و بست و سرویس یخساز ساید بای ساید بکو اینجا کلیک کنید .

 

نمایندگی خدمات پس از فروش بکو _ نمایندگی رسمی

____________________________________________

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج 

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و شهریار

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و اندیشه

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و شهرقدس

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و فردیس

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و ملارد

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و مارلیک

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و عظیمیه

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و گوهردشت

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و جهانشهر

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و باغستان

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و تهران

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و کمالشهر

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و تهراندشت

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و صفادشت

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و اسلامشهر

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و وحیدیه

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و رزکان

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و فردوسیه

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و چیتگر

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و یوسف آباد

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و محمدشهر

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و مشکین دشت

نمایندگی رسمی محصولات بکو در کرج و شهرک بنفشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *