تعمیرات لباسشویی

تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج با گروه گودفیکس چه مزایایی دارد؟

تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج از خدمات با ارزش برند گودفیکس می باشد. این برند کارشناسان فوق العاده در زمینه پاسخ گویی، راهنمایی و تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج دارد. خدمات برند گودفیکس در نقاط مختلفی از شهریار و کرج قابل دریافت می باشد. این خدمات به شکل گارانتی دار به  مشتریان عرضه می گردد.

نمایندگی رسمی اسنوا در گودفیکس

بیشتر افراد ترجیح می دهند برای تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج به سراغ نمایندگان تعمیر لوازم خانگی اسنوا بروند. علت این موضوع نیز کاملاً مشخص است. نمایندگان رسمی اسنوا بهتر از هر واحد و مرکز تعمیراتی می توانند به شما خدمات ارائه کنند. ممکن است برای تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج نیاز به تعویض قطعات داشته باشید. در این صورت انتخاب قطعات فابریک، با کیفیت و اصل برای شما اهمیت زیادی دارد.

تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج

نمایندگان اسنوا بهتر از هر مرکز تعمیراتی می توانند قطعات اصل و فابریک ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی اسنوا را به شما ارائه کنند. همچنین بیشتر افراد تمایل دارند بعد از تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج ضمانت تعمیرات دریافت کنند. چنین ضمانت هایی نشان می دهد که کیفیت تعمیرات و اصالت قطعات در جریان تعمیرات لباسشویی به خوبی حفظ شده است. همچنین نشان می دهد که تعمیرکاران نمایندگی رسمی اسنوا کار خود را به درستی و با کیفیت انجام داده اند.

کافی است برای تعمیر لوازم خانگی خود همین حالا با گودفیکس تماس بگیرید 

شماره با 6 خط پاسخگویی :

 

مرکز تعمیرات گودفیکس دارای نمایندگی رسمی برند لوازم خانگی اسنوا می باشد. در این مرکز کلیه تجهیزات و قطعات فابریک برند اسنوا برای تعمیر لوازم خانگی اسنوا وجود دارد. این قطعات با گارانتی به مشتریان عرضه می گردند و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می باشند. گارانتی تعمیرات و قطعات گودفیکس به مشتریان کمک می کند تا در صورت نیاز از خدمات تعمیر مجدد لوازم خانگی بهره مند شوند. از این رو مشتریان در هنگام خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج دچار هیچ گونه دغدغه و نگرانی نخواهند شد.

ضرورت تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج

 لباسشویی از لوازم خانگی ضروری در محیط منزل است که قطعاً نمی توان مدت زمان زیادی را بدون آن سپری کرد. بنابراین با بروز هر گونه اختلال و نقصی باید از تعمیرات ماشین لباسشویی بهره مند شوید.

تعمیر لباسشویی اسنوا

ویژگی های مرکز تعمیرات مناسب

برای انتخاب مرکز تعمیرات مناسب باید ویژگی های مختلفی را مدنظر قرار دهید. تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج باید با دقت انجام شود. گودفیکس دارای کارشناسان و متخصصان حرفه ای در زمینه تعمیرات لباسشویی می باشد. برای بهره مندی از خدمات گودفیکس باید به سایت  Goodfix.ir مراجعه کنید و با کارشناسان ما در سایت گودفیکس ارتباط بگیرید.  

برای ارتباط گیری با کارشناسان باید بر روی رزرو کارشناس کلیک کنید. بدین طریق برای دریافت تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج در لیست کارشناس مربوطه گودفیکس قرار می گیرد. تمام این اقدامات برند گودفیکس برای رضایت مشتری و بالا بردن کیفیت خدمات مدنظر می باشد. در ادامه کارشناسان گودفیکس در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. در طی این تماس باید مشکلات مربوط به لباسشویی را با کارشناسان در میان بگذارید. در پایان تماس با توجه به تشخیص و صلاح دید کارشناس، گروه تعمیراتی نمایندگی رسمی برای شما اعزام خواهند شد. 

 برای تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج از کادری مجرب، حرفه ای، متخصص و عالی استفاده کنید. پرسنل گودفیکس از تجربه، مهارت و تخصص بالا برای ارائه خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج برخوردار می باشند. در واقع تخصص بالای تعمیرکاران گودفیکس، کیفیت خدمات و تعمیرات را افزایش می دهد و رضایت مشتری را به دنبال دارد. گروه تعمیرات گودفیکس به شکل مداوم تحت آموزش های به روز تعمیرات تخصصی قرار می گیرند. در واقع این گروه از هر نظر آپدیت شده می باشند و می توانند تعمیرات تخصصی در هر برند و مارکی از لوازم خانگی را ارائه کنند.

سرویس دوره ای ماشین لباسشویی اسنوا

 ماشین لباسشویی های اسنوا در وزن و مدل مختلف تولید می شوند. گودفیکس خدمات تعمیرات خود را در هر مدلی از ماشین لباسشویی اسنوا ارائه می کند. ماشین لباسشویی نیاز به سرویس، تعمیر و بازنگری دارد. ماشین های لباسشویی باید تحت بررسی و بازنگری های دوره ای قرار بگیرند. در واقع این بررسی ها و بازنگری ها به شما کمک می کند که از خرابی ماشین لباسشویی، از بین رفتن قطعات و… پیشگیری نمایید. در این صورت از پرداخت هزینه های سنگین تعمیر لباسشویی معاف خواهید شد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در کرج

 برای پیشگیری از تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج باید نکات مربوط به استفاده از ماشین لباسشویی را مدنظر قرار دهید. به طور کلی هر دستگاه یا وسیله الکتریکی باید تحت نگهداری و مراقبت قرار بگیرد. از ماشین لباسشویی نباید بیش از ظرفیت وزنی کار کشید. فشار وارده بر روی موتور ماشین لباسشویی می تواند خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد و شما را ملزم به تعمیر اساسی ماشین لباسشویی نماید.

ضربه، جریان الکتریکی زیاد، فشار و … از جمله مواردی است که باعث خرابی ماشین لباسشویی می شود. بنابراین برای پیشگیری از تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج باید مراقبت و نگهداری اصولی از ماشین لباسشویی را مدنظر بگیرید. در این صورت تا سال های سال می توانید از کارکرد بدون عیب و نقص ماشین لباسشویی بهره مند شوید. سرویس های دوره ای در زمینه پیشگیری از تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج اهمیت زیادی دارد. 

 در واقع شما باید به شکل دوره ای از سرویس دهی لباسشویی اسنوا بهره مند شوید. سرویس دهی دوره ای شما را از تعمیرات جدی و اساسی لباسشویی معاف خواهد کرد. ماشین های لباسشویی اسنوا در حال حاضر با  کیفیت بسیار مناسبی عرضه می شوند. در واقع مراقبت و نگهداری از ماشین لباسشویی اسنوا شرایط مطلوب و ایده آل را برای استفاده و بهره مندی از ماشین لباسشویی فراهم می آورد.

تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج با نمایندگی رسمی

تعمیرات لوازم خانگی اسنوا را به نمایندگان رسمی اسنوا بسپارید. نمایندگی رسمی اسنوا در سایت گودفیکس Goodfix.ir امکان تعمیر دقیق و تضمینی لباسشویی اسنوا را فراهم می کنند. سایت گودفیکس تعمیر یخچال در شهریار ، تعمیر ماکروفر در کرج ، و تعمیر لوازم خانگی در کرج را به خوبی انجام می دهد. نمایندگی های اسنوا می توانند خدمات متفاوتی در زمینه تعمیرات، نصب ماشین لباسشویی، سرویس و تعویض قطعات ارائه کنند.

دلایل شایع برای تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج

 ماشین لباسشویی اسنوا می تواند به دلایل مختلف دچار عیب و ایراد شود اما برخی از مشکلات ماشین لباسشویی شایع تر هستند.

2تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج

 عدم چرخش دیگ لباسشویی

عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی از جمله دلایل تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج می باشد. عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی به دلایل مختلفی رخ می دهد. در چنین حالتی روشن کردن ماشین لباسشویی و دادن برنامه به آن با هیچ نوع عکس العملی همراه نخواهد بود. عدم چرخش دیگ نیاز به تعمیر لباسشویی اسنوا دارد. بروز این اختلال معمولاً خبر از مشکل بزرگ می دهد. از کار افتادگی موتور، خرابی بلبرینگ و اختلال در تسمه سبب عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی می شود.

نشتی

 نشتی ماشین لباسشویی از دیگر مشکلات رایجی است که نیاز به تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج دارد. نشتی آب در ماشین لباسشویی دلایل مختلفی دارد. این نشتی می تواند در ماشین لباسشویی روشن یا خاموش دیده شود. خرابی لاستیک درب ماشین لباسشویی می تواند شرایط نشتی ماشین لباسشویی را فراهم آورد. خرابی جاپودری، بلبرینگ، کاسه نمد، دیگ، شلنگ لباسشویی، دریچه ورودی آب، اختلال در پمپ تخلیه و مشکل در سوئیچ ماشین لباسشویی می تواند دلیل بروز نشتی ماشین لباسشویی باشد. برای مرتفع کردن این مشکلات باید سریعاً از تعمیر لباسشویی اسنوا در شهریار بهره مند شوید.

نشتی آب در ماشین لباسشویی به دلیل مجاورت آب و جریان برق در کنار هم بسیار خطرناک می باشد. بنابراین این مشکل باید به سرعت برطرف شود.

تولید صدا و لرزش زیاد

ماشین لباسشویی در حین کار با تولید صدا همراه است اما گاهی این صدا به شکل غیر نرمال و بیش از اندازه می باشد. در چنین شرایطی باید علت تولید صدای اضافه مورد بررسی قرار بگیرد. آسیب به فنر دیگ می تواند از جمله دلایل لرزش و سروصدای بیش از اندازه ماشین لباسشویی باشد. فنر دیگ برای نگهداری دیگ در ماشین لباسشویی کاربرد دارد و بروز نقص در آن شرایط لرزش بیش از اندازه ماشین لباسشویی را فراهم می آورد. تعمیرکاران گودفیکس می توانند چنین مشکلاتی را به راحتی برطرف نمایند.

تجمع آب در لباسشویی

تجمع آب در ماشین لباسشویی خاموش از دیگر مشکلاتی است که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی را محسوس می کند. تجمع آب در ماشین لباسشویی چندین دلیل دارد. اگر آب جمع شده در لباسشویی تمیز است، احتمالاُ شیر برقی ماشین لباسشویی دچار اشکال است اما اگر آب تجمع یافته کثیف می باشد، احتمالاً شما با مشکلات تخلیه لباسشویی مواجه هستید. پمپ تخلیه، پروانه پمپ، خرطومی زیر دیگ ماشین لباسشویی، فیلتر و … باید مورد بررسی قرار یگیرند و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شوند.

عدم کارکرد دکمه های لباسشویی

 کار نکردن دکمه های ماشین لباسشویی می تواند از دلایل تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج باشد. در چنین شرایط ممکن است صفحه لمس یا کنترل پنل، صفحه کنترل اصلی یا دکمه های صفحه لمس دچار مشکل شده باشند. این موضوع باید تحت بررسی تعمیرکاران حرفه ای گودفیکس قرار بگیرد.   

توقف ناگهانی چرخش لباسشویی

توقف ناگهانی ماشین لباسشویی نیز می تواند به دلایل مختلفی نظیر خرابی برد کنترل اصلی، تایمر ماشین لباسشویی، اشکال در شیر برقی و … باشد.

تعمیر لباسشویی اسنوا در شهریار و کرج

تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج در مناطقی نظیر نظر آباد، محمدشهر، کوهسار، گلسار، هشتگرد، فردیس، کمال شهر، چهارباغ، گرمدره، مشکین دشت، ماهدشت و … انجام می گیرد. تعمیر لباسشویی اسنوا در شهریار نیز در صباشهر، فردوسیه، شاهدشهر، وحیدیه، اندیشه، باغستان و … ارائه می گردد. در واقع کلیه ساکنین توابع شهریار و کرج می توانند از خدمات تعمیرات گودفیکس بهره مند شوند.

تعمیر لباسشویی اسنوا در شهریار

چرا برای انجام تعمیرات نمایندگی رسمی را انتخاب می کنیم؟

یکی از دلایلی که بیشتر افراد ترجیح می دهند از خدمات نمایندگی اصلی برند استفاده کنند، این است که خدمات نمایندگی با قیمت بهینه و مناسب عرضه می شود. نمایندگی های معتبر اسنوا خدمات تعمیراتی خود را با قیمت مناسب و تصویب شده در صنف تعمیرکاران به مشتریان ارائه می کنند. به همین خاطر بهره مندی از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج از هر نظر مقرون به صرفه و ایده آل می باشد.

تعمیرات در محل از امکانات مهم و ارزشمند برند گودفیکس می باشد. این مرکز تعمیرات شرایطی را برای مشتریان فراهم می کند که در منزل از خدمات تعمیرکاران شرکت بهره مند شوند. با این اتفاق سرعت خدمت رسانی به مشتریان افزایش می یابد. ضمن اینکه مشتریان می توانند بر روی کار تعمیرکاران، کیفیت خدمات، تعویض قطعات و … نظارت داشته باشند. در نتیجه بیشتر مشتریان بهره مندی از خدمات و تعمیرات در محل را ترجیح می دهند.  

خدمات آنلاین سایت Goodfix.ir

خدمات آنلاین شرکت گودفیکس شرایط مطلوب برای بهره مندی از خدمات تعمیر لوازم خانگی در کرج را فراهم می کند. کارشناسان شرکت گودفیکس برای مراجعه به منزل با شما هماهنگ می کنند. سرعت خدمت رسانی در گودفیکس بسیار بالا می باشد. تعمیرات تخصصی شرایط مناسبی برای تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج فراهم می کند. در واقع در پروسه تعمیرات کلیه نکات مدنظر قرار می گیرد. تعمیرکاران دقت لازم را برای انجام تعمیرات مدنظر قرار می دهند و از بروز اختلال و نقص در مورد سایر قطعات جلوگیری می کنند.

2تعمیر لباسشویی اسنوا دراندیشه

 در این مجموعه همه چیز به خوبی تحت کنترل در می آید. کلیه تعمیرات و تعویض های مربوط به ماشین لباسشویی اسنوا به شکل تضمینی به مشتری ارائه می گردد. در واقع شما می توانید بدون نگرانی از تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج بهره مند شوید.

تعمیرات تخصصی از بروز اختلال مجدد در کارکرد ماشین لباسشویی اسنوا جلوگیری می کنند. کنترل کیفی از جمله مسائلی است که در تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج مدنظر قرار می گیرد. در پایان تعمیرات نیز وضعیت تعمیرات و کارکرد ماشین لباسشویی اسنوا تحت ارزیابی کلی قرار خواهد گرفت. تمام این اقدامات تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج را با نمایندگی های رسمی گودفیکس حائز اهمیت می کند.  

رفع ارور لباسشویی اسنوا را به نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا بسپارید!

بدون شک همه ما بارها و بارها در زمان کار کردن با ماشین لباسشویی اسنوا با کد خطاهای متعدد و متنوعی رو به رو شده ایم که موجب شده اند در آن لحظه استرس تمام وجودمان را فرا بگیرد که مبادا دستگاه خراب شده و یا سوخته است. جالب و در عین حال لازم است بدانید که هر یک از انواع ارور لباسشویی اسنوا دارای معنی خاصی بوده و راه حل ویژه ای برای رهایی از شر آن وجود دارد. در صورت نیاز می توانید رفع خطاهای موجود را به متخصصان حاضر در نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا بسپارید.

به یاد داشته باشید که رفع برخی از ارورهای لباسشویی اسوا نیازمند دانش و مهارتی خاص بوده و حضور نیروهای متخصص را می طلبد. به شما توصیه می کنیم که در چنین شرایطی جهت رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهریار، کرج، اندیشه و یا هر شهری که زندگی می کنید، تماس گرفته و تقاضای نیرو نمایید. نیروهای نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در سریع ترین زمان ممکن در مکان مورد نظر شما حضور خواهند یافت.

تعمیر لباسشویی اسنوا

معرفی و تشریح انواع ارور لباسشویی اسنوا و راه حل های پایان دادن به آن ها

همان گونه که می دانید، ماشین لباسشویی شما در صورت مواجه شدن با مشکل با نمایش پیغام هایی با کدهای مختلف بر روی صفحه نمایش دیجیتال خود شما را در جریان مشکل به وجود آمده قرار می دهد تا بدین ترتیب شما چاره ای اندیشیده و با درخواست از نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا به رفع مشکل موجود بپردازید. کدهای مذکور به قرار زیر هستند:

  • پیغام IE

نمایش پیغام IE بر روی صفحه نمایش دیجیتال ماشین لباسشویی اسنوا نشان دهنده خطای ورود آب می باشد. این خطا غالبا زمانی رخ می دهد که شیر آب بسته باشد، فیلتر ورودی مسدود شده باشد، شیر ورودی بی کیفیت بوده و یا خراب شده باشد، حسگر سطح آب که آن را حسگر فشار نیز می نامند، بی کیفت بوده و یا خراب باشد، موتور تخلیه هنگام تامین آب روشن باشد و یا PCB به بررسی سطح آب نمی پردازد.

حال شاید این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که در صورت رویارویی با این خطاها چه باید کرد؟ آیا نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا پاسخگوی ما خواهد بود؟

به منظور رفع خطای مذکور در صورت بسته بودن شیر آب کافی است نسبت به باز نمودن آن اقدام نمایید. اگر فیلتر ورودی مسدود شده است، سریعا نسبت به تمیز نمودن آن اقدام کنید. در صورت بی کیفیت بودن و یا خرابی شیر ورودی کافی است آن را تعویض نمایید. اگر حسگر سطح آب خراب یا بی کیفیت است، هر چه زودتر آن را عوض کنید. در صورت روشن بودن موتور تخلیه در زمان تامین آب باید اقدام به تعویض این موتور کرده و یا در صورت نیاز PCB را عوض کنید. در صورت عدم توانایی و یا نداشتن مهارت کافی در رفع مشکل مذکور حتما از متخصصان نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهریار، کرج، اندیشه و… درخواست کمک کنید.

  • پیغام OE

این پیغام زمانی نمایش داده می شود که ماشین لباسشویی اسنوا با خطایی مبنی بر موتور تخلیه رو به رو شده باشد. از جمله اصلی ترین دلایل بروز این خطا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

گاهی علت بروز این ارور لباسشویی اسنوا پیچ خوردن و یا خم شدن لوله تخلیه است. در چنین شرایطی کافی است لوله مذکور ر اتمیز کرده و آن را صاف نمایید تا ارور موجود رفع شود.

برخی مواقع نیز بی کیفیت بودن موتور تخلیه عامل اصلی بروز این ارور است. در چنین شرایطی بهترین کار تعویض نمودن موتور تخلیه می باشد. تعویض موتور تخلیه کاری حساس بوده و بهتر است انجام آن به نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا واگذار گردد.

باز بودن شیر ورودی در هنگام تخلیه یکی دیگر از دلایل نمایش پیغام OE بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی اسنوا است. در چنین مواقعی به منظور رفع ارور موجود کافی است نسبت به تعویض شیر ورودی اقدام نمایید. اگر امکان تعویض شیر ورودی را ندارید، کافی است از کارشناسان نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا درخواست کمک کنید.

گاهی نیز مشکل از PCB است که سطح آب را به درستی بررسی نمی نماید. اگر چنین است هر چه سریع تر PCB را تعویض کنید. اگر مایل باشید می توانید رفع خطای مذکور را به کارشناسان نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا بسپارید.

  • پیغام UE

یکی دیگر از انواع ارور لباسشویی اسنوا نمایش پیغام OE بر روی صفحه نمایش دیجیتال ماشین لباسشویی اسنوا است. این خطا غالبا زمانی رخ می دهد که ماشین لباسشویی تراز نبوده و لباس ها در هنگام چرخش ماشین در یک طرف درام جمع می شوند. برای رفع این خطا کافی است نسبت به تنظیم مجدد مقدار لباس ها اقدام نمایید. همان طور که می بینید، برخی خطاها نظیر این خطا نیازی به حضور متخصصان نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا نداشته و به سادگی قابل رفع هستند. اما رفع گروهی دیگر از خطاها نیازمند دانش و تجربه بوده و حضور کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا را می طلبد. 

  • پیغام LE

این پیغام نشان دهنده خطای درب باز است که به سه دلیل رخ می دهد. گاهی این ارور هنگامی اتفاق می افتد که شما پیش از بستن درب ماشین لباسشویی دکمه شروع/ توقف را می زنید. در چنین شرایطی برای رفع خطای موجود کافی است درب را ببندید.

در برخی مواقع قفل در محصولی بی کیفیت بوده و به همین دلیل با خطای مذکور مواجه می شوید. اگر چنین است، هر چه سریع تر نسبت به تعویض قفل در اقدام نمایید. به منظور تعویض قفل در کافی است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا تماس گرفته و از کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا درخواست کمک نمایید.

گاهی نیز اصلی ترین دلیل بروز خطای LE بررسی نشدن قفل در توسط PCB است. در این صورت باید PCB را عوض نمایید تا بدین ترتیب ارور موجود را رفع کنید. عوض کردن PCB را به نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا بسپارید، چرا که ممکن است خودتان از عهده انجام این کار نیامده و زمینه ساز بروز مشکلی جدید شوید.

  • پیغام E2

پیغام E2 نشان دهنده خطای جریان آب زیاد می باشد. این مشکل غالبا سه دلیل عمده دارد:

نخست این که آب به طور مداوم به ماشین لباسشویی وارد می شود که این به دلیل بی کیفیت بودن شیر ورودی می باشد. در این صورت با تعویض شیر ورودی می توانید خطای موجود را رفع کنید. به منظور تعویض شیر ورودی کافی است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن از حضور باتجربه ترین نیروها بهره مند گردید.

گاهی شیر ورودی هیچ مشکلی نداشته و این خطا ناشی از بی کیفیت و خراب بودن حسگر سطح آب است. در چنین شرایطی کافی است حسگر را عوض نمایید. فرقی ندارد ساکن شهریار هستید یا کرج، اندیشه و یا هر شهر دیگری، تنها کافی است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا تماس گرفته و از نیروهای نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا بخواهید ارور موجود را برایتان رفع نمایند.

برخی مواقع نه شیر ورودی بی کیفیت است و نه حسگر سطح آب خراب است. بلکه مشکل اصلی خرابی یا بی کیفیت بودن موتور تخلیه است که در صورت تعویض ارور لباسشویی اسنوا رفع می گردد. تعویض موتور تخلیه نیز از آن دسته کارهایی است که نیازمند تجربه و مهارت بوده و بهتر است انجام آن به نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا سپرده شود.

  • پیغام E4

نمایش پیغام E4 بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی اسنوا نشان دهنده نشتی آب از تاب یا لوله تخلیه می باشد. در این شرایط بررسی نمایید که کدام یک از این دو دارای مشکل بوده و سپس آن را تعویض کنید. به منظور تعویض هر یک از موارد گفته شده کافی است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا تماس بگیرید.

  • پیغام E7

این پیغام نشان دهنده خطای جهت است. اصلی ترین دلیل بروز این خطا این است که موتور عمل چرخش را در خلاف جهت اصلی انجام می دهد. در چنین شرایطی باید به بررسی موتور یا PCB بپردازید. گاهی نیز مشکل مذکور از بی کیفیت بودن ICهای موتور سرچشمه می گیرد. در این حالت باید نسبت به تعویض خود موتور و یا ICهای آن اقدام نمایید. انجام این امور را باید به افراد کاردان و کار بلد بسپارید. بنابراین کافی است از کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا درخواست کمک کنید.

  • پیغام E8

با مشاهده پیغام E8 بر روی صفحه نمایشگر می توانید به خطای موتور پی ببرید. این خطا عمدتا ناشی از نادرست بودن اتصالات موتور می باشد. در این صورت برای رفع این مشکل کافی است اتصالات موتور را بررسی نمایید. اگر سر رشته چندانی در بررسی اتصالات موتور ندارید، با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا تماس بگیرید.

گاهی نیز خطای مذکور به دلیل بی کیفیتی و خرابی موتور و عدم کارکرد صحیح آن رخ می دهد. در این حالت باید سریعا نسبت به تعویض موتور اقدام نمایید. تعویض هر یک از قطعات ماشین لباسشویی نیازمند تجربه و مهارت است. بنابراین به منظور انجام صحیح و بی دردسر این کار می توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهریار، کرج، اندیشه و… تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید.

  • پیغام E9

این پیغام نشان دهنده خطای حسگر فشار بوده و زمانی رخ می دهد که حسگر سطح آب از کیفیت کافی و لازم برخوردار نباشد. اگر با چنین خطایی مواجه شدید، سریعا حسگر سطح آب را عوض کنید. تعویض حسگر ماشین لباسشویی را به نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا بسپارید.

  • پیغام H2

این ارور نشان دهنده خطای ترمیستور می باشد. این پیغام زمانی نشان داده می شود که ترمیستور شستشو بی کیفیت بوده و یا خراب باشد. در این صورت می توان ترمیستور را تعویض و خطای موجود را رفع کرد. تعویض ترمیستور از جمله کارهایی است که بهتر است انجام آن به نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا سپرده شود تا بدین ترتیب ضمن رفع خطای موجود، مشکل جدیدی ظاهر نشود.

گاهی نیز علت بروز این ارور نادرست بودن اتصالات ترمیستور می باشد. در چنین شرایطی به بررسی این اتصالات بپردازید. اگر در انجام این کار مهارت ندارید، از کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا درخواست کمک کنید.

  • پیغام H4

نمایش پیغام H4 بر روی صفحه نمایش دیجیتال لباسشویی اسنوا نشان دهنده خطای گرمادهی بیش از حد ترمیستور می باشد. از جمله مهم ترین دلایل بروز این خطا می توان به کار کردن هیتر در زمان عدم وجود آب در تاب و بی کیفیتی و خرابی ترمیستور شستشو اشاره کرد. به منظور رفع خطای مذکور در مورد اول باید به بررسی سطح آب پرداخته و در مورد دوم اقدام به تعویض ترمیستور شستشو نمایید. بررسی و تعویض ترمیستور را به نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهریار، کرج، اندیشه و… بسپارید.

  • پیغام H5

این پیغام هنگامی به نمایش در می آید که ماشین لباسشویی قصد داشته باشد خطای دمای آب را به کاربر گزارش دهد. علت بروز این خطا این است که دمای آب برای شستشوی لباس های پشمی و ابریشمی بیش از 25 درجه سانتی گراد بوده و ترمیستور شستشو بی کیفیت و خراب می باشد. در چنین حالتی برای رفع ارور لباسشویی اسنوا کافی است ترمیستور موجود را تعویض نمایید. همان گونه که پیش تر نیز گفتیم، تعویض ترمیستور کاری تخصصی بوده و بهتر است انجام آن را به نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا واگذار کنید.

  • پیغام H6

این پیغام از خطای هیتر ناشی می شود. هنگامی که هیتر کار نکرده و پس از گذشت 15 دقیقه از شروع کار دستگاه، دمای ماشین بیش از 2 درجه افزایش پیدا نمی کند، با این ارور مواجه می شوید. برای رهایی از شر این خطا باید هیتر را عوض کنید. تعویض هیتر نیز همچون تعویض سایر قطعات نیازمند تخصص و مهارت بوده و بهتر است به نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا واگذار گردد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در کرج

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *