سایر

تعمیر لوازم خانگی بوش در مرکز تعمیر گودفیکس با چه امتیازاتی انجام می شود؟

تعمیر لوازم خانگی بوش از جمله تعمیرات ارائه شده در مرکز تعمیرات گودفیکس است. گودفیکس خدمات و تعمیرات تخصصی متفاوتی به مشتریان خود ارائه می کند. در واقع با بهره مندی از این خدمات می توان عیب یابی مربوط به دستگاه را به شکل سرعتی انجام داد. عیب یابی صحیح دقت و سرعت تعمیرات را بالا می برد.

تعمیر لوازم خانگی

 تعمیر لوازم خانگی به عنوان یکی از تعمیرات حساس مورد توجه قرار می گیرد. برای تعمیرات صحیح و تخصصی نیاز به مراکز تعمیرات مناسب داریم. برند بوش یکی از خاص ترین برندهای تولیدی کشور آلمان است. لوازم خانگی برند بوش برای تعمیر نیاز به تکنسین فوق العاده دارند.

خدمات مربوط به تعمیر لوازم خانگی بوش

تعمیر لوازم خانگی بوش یک خدمت نوین در مرکز تعمیرات برند گودفیکس است. بیشتر خانم های خانه دار معضلی به نام خرابی لوازم خانگی دارند. زمانی که لوازم خانگی دچار اشکال می شود، پیدا کردن یک تعمیرگاه مناسب با ارائه کار تضمینی سخت می گردد. در واقع کار تضمینی مهم ترین اصل برای ارائه خدمات تعمیرات است.

تعمیر لوازم خانگی بوش

 

اهمیت ضمانت تعمیرات

 تعمیرات تخصصی نیاز به ضمانت دارند. این موضوع نشان می دهد که تکنسین و تعمیرکار کار خود را به درستی انجام داده است. برند گودفیکس برای رفاه و آسایش مشتری خدمات زیادی را در نظر می گیرد. یکی از خدمات گودفیکس برای تعمیر لوازم خانگی بوش ارائه ضمانت بابت تعمیرات است.

 زمانی که تعمیرات توسط تکنسین و افراد متخصص انجام می شود، امکان ارائه ضمانت به مشتری وجود دارد. برند گودفیکس چنین مزیت مهم و کاربردی را برای تعمیر لوازم خانگی بوش در اندیشه مدنظر قرار می دهد. همین موضوع باعث می شود مشتریان به تعمیرات تخصصی گودفیکس اعتماد کنند. ضمانت تعمیرات لوازم خانگی بوش نشان می دهد این مرکز، تعمیرات خود را با کیفیت بالا ارائه کرده است. برند گودفیکس برای ارائه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی حدود 3 ماه ضمانت ارائه می کند.

اهمیت تعمیرات لوازم خانگی

لوازم خانگی از مهم ترین وسایل و ابزار زندگی هستند. این لوازم با نقش های کاربردی زیادی در محیط منزل مورد استفاده قرار می گیرند. بروز هر گونه اختلال و نقصی در کارکرد لوازم خانگی منزل می تواند زندگی روزمره را دچار اشکال نماید. لوازم خانگی در وضعیت اقتصادی و بازار مالی کنونی با قیمت بالایی عرضه می شود. این موضوع اهمیت دریافت تعمیرات تخصصی و صحیح را بهتر نشان می دهد. زمانی که قیمت لوازم خانگی بوش در حد بسیار بالایی است، امکان تعویض لوازم خانگی به ندرت فراهم می شود.

تعمیر لوازم خانگی بوش در ملارد با گودفیکس

 در چنین حالتی تعمیر لوازم خانگی بوش گزینه ای ایده آل و مقرون به صرفه می باشد. البته برای انجام تعمیر لوازم خانگی بوش باید به سراغ نمایندگی معتبر بوش بروید. بسیاری از افراد با بروز هر گونه اختلال و نقص در عملکرد لوازم خانگی همچون تعمیر ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، کولر، ماکروویو، یخچال فریزر، ساید بای ساید و…  دچار نگرانی و سردرگمی می شوند. در واقع این افراد به دنبال یک تعمیرکار مطمئن و کار درست هستند که برای انجام تعمیرات به آن ها اطمینان دهد.

نمایندگی رسمی تعمیر لوازم خانگی بوش در شهر قدس

 نمایندگی های معتبر می توانند گزینه خوبی برای دریافت تعمیرات تخصصی باشند. تعمیر لوازم خانگی بوش در نمایندگی های معتبر گزینه ای ایده آل برای تمام مشتریان است. گودفیکس امکان تعمیرات تخصصی و مناسب را برای مشتریان فراهم می آورد. گودفیکس دارای نمایندگی رسمی برند بوش است. بنابراین شما می توانید تعمیر لوازم خانگی بوش در شهر قدس را به نمایندگی های معتبر بسپارید.

 نمایندگی های معتبر بهتر از هر واحد تعمیراتی دیگر می توانند خدمات تعمیرات به شما ارائه کنند. کلیه خدمات در نمایندگی گودفیکس با ارائه ضمانت انجام می شود. مطلب مهم دیگر در مورد ارائه خدمات توسط نمایندگی ها این است که در این مراکز کلیه خدمات ارائه شده به شکل کیفی انجام می شود.

کیفیت تعمیر لوازم خانگی بوش در شهریار

اگر فرد تعمیرکار برای تعمیر لوازم خانگی بوش در شهریار نیاز به لوازم یدکی و قطعات داشته باشد، از قطعات اورجینال استفاده می شود. قطعات اورجینال نقش و اهمیت زیادی در کارکرد و طول عمر دستگاه دارد. قطعات اورجینال در نمایندگی های معتبر لوازم خانگی بوش قابل دریافت است. نمایندگی ها مزایای دیگری نیز برای تعمیر لوازم خانگی بوش در شهریار به همراه دارند. نمایندگی  هااز تخصص کافی برای ارائه خدمات برخوردار هستند.

 

 

نمایندگی معتبر گودفیکس امکان تعمیر هر گونه نقص و عیب به وجود آمده در دستگاه را فراهم می کند. در واقع برای انجام تعمیرات صحیح و تخصصی نیاز به عیب یابی دستگاه و لوازم خانگی دارید. عیب یابی از خدمات عالی در گودفیکس است.

هزینه تعمیر لوازم خانگی بوش در اندیشه

هزینه تعمیرات از دیگر مباحث آزار دهنده برای مشتریان است. بیشتر تعمیرکاران و مراکز تعمیراتی هزینه بالایی برای تعمیرات در نظر می گیرند. این موضوع باعث شده تا قیمت ها در بازار نوسان بالایی داشته باشند. برای انجام تعمیر لوازم خانگی بوش در اندیشه با قیمت بهینه، باید مراکز مناسب و تخصصی را انتخاب کنید. نمایندگی های معتبر بوش قیمت مناسب برای انجام تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بوش را ارائه می کند. قیمت های ارائه شده در شرکت گودفیکس طبق اتحادیه و قیمت های تصویبی انجام می شود.

نمایندگی رسمی تعمیر لوازم خانگی بوش

تعمیرات مهم در مرکز تعمیرات گودفیکس

 در نمایندگی گودفیکس شاهد تعمیرات تخصصی برای تمام برندهای لوازم خانگی بوش هستیم. گودفیکس خدمات خود را برای تعمیر لوازم خانگی بوش در محدوده شهر کرج و حومه ارائه می کند.

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیرات تخصصی نمایندگی رسمی گودفیکس برای انواع لوازم خانگی قابل دریافت است. تعمیر لباسشویی بوش از خدمات ویژه ارائه شده در برند گودفیکس است. لباسشویی بوش ممکن است در هنگام کار دچار لرزش یا صدای بیش از اندازه شده باشد. همچنین ممکن است در تخلیه آب دچار اشکال باشد. تمام این عیب ها و نقص ها قابل تعمیر است. عیب یابی ماشین لباسشویی در کمترین زمان ممکن انجام می شود. این خدمات تعمیراتی با کیفیت و ضمانت ارائه می شود.

تعمیرات تخصصی یخچال فریزر در گودفیکس

یخچال از لوازم حساس و کاربردی است که در کمترین زمان ممکن نیاز به تعمیر دارد. برای تعمیر یخچال فریزر باید از خدمات نمایندگی رسمی گودفیکس بهره مند شوید. تعمیرات تخصصی یخچال باید با دقت کافی انجام شود. بروز هر گونه نقص و ایرادی در روند تعمیرات یخچال فریزر می تواند مشکلات زیادی را برای سایر اعضای خانواده به همراه داشته باشد.

تعمیرات لوازم خانگی بوش شهریار

تعمیرات در محل

تعمیرات در محل برای تعمیر لوازم خانگی بوش به ویژه یخچال اهمیت زیادی دارد. یخچال فریزر یک وسیله سنگین است و امکان جا به جایی آن به راحتی وجود ندارد. یخچال فریزر بعد از جا به جایی مجدد نیاز به تراز نمودن و ایستایی مناسب دارد. به همین خاطر بیشتر افراد تمایل دارند تعمیر یخچال بوش را در  محل دریافت کنند. دریافت خدمات در محل امکان دریافت تعمیرات به شکل سرعتی را فراهم می کند و از هر نظر مقرون به صرفه و مطلوب خواهد بود.

انجام تعمیرات لوازم کاری کاملاً تخصصی و حرفه ای می باشد. بنابراین هر فردی قادر نیست تعمیرات تخصصی انجام دهد. برای انجام تعمیرات تخصصی برند بوش باید از افراد خبره و متخصص کمک بگیرید. در غیر این صورت ممکن است تعمیرکاران آماتور باعث وارد شدن صدمه جدی به لوازم خانگی شوند. دریافت هر گونه خدمت تعمیراتی باید با ضمانت انجام شود.

آشنایی با انواع ارور لباسشویی بوش و شرح آن ها

شای شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که بارها و بارها در زمان روشن کردن ماشین لباسشویی با خطاهای مختلفی مواجه شده و بدین ترتیب موفق به روشن کردن دستگاه نشده اید. بدون شک در چنین لحظاتی استرس سراپای وجودتان را فرا گرفته و اینگونه اندیشیده اید که دستگاه سوخته و یا از کار افتاده است. اما چنین نیست. جالب است بدانید که هر خطایی نشان دهنده مشکلی خاص بوده و در صورت سپردن کار به کاردان قابل حل می باشد. اهمیت این موضوع ما را بر آن داشته است که به معرفی انواع ارور لباسشویی بوش و شرح آن ها بپردازیم. پیش از پرداختن به این موضوع، بهتر است نخست با ویژگی های ماشین لباسشویی ساخت این برند محبوب آشنا شوید.

آشنایی با لباسشویی بوش و ویژگی های بی نظیر آن

همان گونه که می دانید، بوش یکی از پرطرفدارترین برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی می باشد. ماشین های لباسشویی بوش نیز از جمله پر طرفدارترین ماشین های لباسشویی موجود در بازار هستند که در بسیاری از خانه ها یافت می شوند.

ویژگی های متعدد و متنوعی دست به دست هم داده و ماشین لباسشویی بوش را به دستگاهی محبوب تبدیل کرده اند. از جمله مهم ترین ویژگی های این لباسشویی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی منحصر به فرد دیگ

یکی از مهم ترین مشخصاتی که موجب شده است لباسشویی بوش به دستگاهی پرطرفدار تبدیل شده و در بسیاری از مواقع بر سایر رقبای موجود در بازار ترجیح داده شود، طراحی منحصر به فرد دیگ آن است. برخورداری از این نوع طراحی موجب شده است که ضمن شستشوی عالی، الیاف لباس سالم بمانند.

اگر به داخل دیگ این ماشین لباسشویی نگاهی بیندازید، متوجه وجود روزنه هایی نامتقارن در آن خواهید شد. این روزنه ها زمینه بارشی باران مانند در دیگ را مهیا ساخته و بدین ترتیب باعث شستشوی عالی حجم زیادی از لباس ها می شوند. لازم به ذکر است که عملکرد مذکور موجبات توزیع بهینه آب در دیگ را فراهم کرده و باعث کاهش زمان خیس خوردن لباس ها می شود.

  • Aqua stop

شاید برایتان جالب باشد بدانید که کلیه ماشین های لباسشویی ساخت شرکت صاحب نام بوش با تاکید دو چندان بر امنیت دستگاه طراحی و تولید شده و به بازار مصرف عرضه شده اند. به عنوان مثالی بارز از این موضوع می توان به کارگیری لوله ها و اتصالات با قدرت تحمل فشار زیاد آب و سیستم قفل الکترونیکی در دستگاه را نام برد.

لازم به ذکر است که Aqua Stop قطعه ای کاربردی است که آن را در هر نقطه ای از مسیر عبور آب که نشتی ایجاد شده است، قرار می دهند تا بلافاصله جریان آب را قطع نماید.

  • Fast Option Speed

این ویژگی یکی از کاربردی ترین ویژگی های لباسشویی بوش است. با به کارگیری این گزینه می توانید به کاهش 60 درصدی زمان شستشو بپردازید. گفتنی است که کلیه برنامه ها به جز شستشوی 15 دقیقه ای قابلیت ترکیب با این برنامه را دارا می باشند. بدین ترتیب شما می توانید 5 کیلوگرم البسه را به جای شستشوی 60 دقیقه ای در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه بشویید.

  • Intelligence Dosage System

شاید شما هم به آن گروه از افرادی متعلق باشید که با وجود سالیان طولانی استفاده از ماشین لباسشویی هنوز هم در محاسبه حجم مواد شوینده و نرم کننده متناسب با حجم لباس های موجود با مشکل مواجه هستید. اگر چنین است، باید بدانید که شما تنها نیستید و عده زیادی از استفاده کنندگان از ماشین های لباسشویی مانند شما هستند. همین امر موجب شده است که سالیانه مقادیر قابل توجهی آب و مایع شوینده و نرم کننده هدر برود.

ماشین لباسشویی بوش به این مشکل قدیمی پایان بخشیده و با استفاده از ویژگی مذکور زمینه ای را فراهم ساخته است که سالیانه در مصرف 11 لیتر مایع شوینده و 58 وان حمام آب صرفه جویی به عمل آید. با به کارگیری تکنولوژی نام برده، هنگامی که شما مقادیری از مایع شوینده را در محفظه ماشین لباسشویی خالی می کنید، دستگاه به طور هوشمند و با توجه به حجم البسه موجود در درون دستگاه به اندازه گیری مایع شوینده و نرم کننده می  پردازد.

  • Aqua Plus

با استفاده از ویژگی Aqua Plus دستگاه از آب ورودی حداکثر استفاده را برده و بدین ترتیب بهترین نتیجه آبکشی حاصل می گردد.

  • Sensitive

ویژگی مذکور دما را تا حد قابل توجهی بالا برده و طول دوره آبکشی را افزایش می دهد. بدین ترتیب میزان مواد آلرژی زا موجود درلباس ها به کمترین حد خود می رسد. این ویژگی به ویژه برای افرادی که دارای پوست حساس و آلرژیک هستند، بسیار کاربردی می باشد.

  • دیواره های ضد لرزش

یکی از چشمگیرترین ویژگی های ماشین های لباسشویی بوش برخورداری از دیواره هایی زیبا در عین ضد لرزش بودن آن ها می باشد. جالب است بدانید که وجود عایق های پیشرفته در این دسته از ماشین های لباسشویی صدای این دستگاه را در زمان اجرای عملکرد شستشو جذب می نمایند. همین امر موجب شده است که افراد زیادی متقاضی خرید ماشین های لباسشویی ساخت کمپانی بزرگ بوش شوند.

  • تکنولوژی تراکم هوا

شاید برایتان جالب باشد بدانید که لباسشویی های قدیمی در هر نوبت از شستشو 38 لیتر آب را مورد استفاده قرار می دادند که این رقم بسیار چشمگیر است. تکنولوژی تراکم هوا زمینه ای را فراهم ساخته است که دستگاه به منظور خشک نمودن البسه به جای آب از هوا استفاده نماید. همین موضوع موجب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب شده است.

  • Self Cleaning Condenser

جالب و در عین حال لازم است بدانید که لباسشویی های بوش با برخورداری از سیستم خودکار تمیز کردن زمینه تعمیر و نگهداری رایگان کندانسور را فراهم ساخته اند. گفتنی است که به لطف این سیستم خودکار ماشین لباسشویی در طی هر دوره خشک کردن 4 بار اقدام به تمیز نمودن کندانسور خود می کند که این ویژگی یکی از ویژگی های بی نظیر و کاربر پسند ماشین لباسشویی بوش می باشد.

حال که تا حدودی با ماشین لباسشویی بوش و ویژگی های بی نظیر آن آشنا شدید، وقت آن رسیده است که به معرفی و بررسی انواع ارور لباسشویی بوش بپردازیم تا در مواقع رویارویی با این خطاها نگران نشده، معنای هر یک را بدانید و اقدام لازم را انجام دهید.

انواع ارور لباسشویی بوش و شرح آن ها

در هنگام مواجه شدن با ارور لباسشویی بوش پیش از انجام هرگونه اقدامی لازم است از دلیل بروز خطا و نحوه برطرف نمودن آن اطلاع داشته باشید. این امر موجب جلوگیری از اقدامات نا آگاهانه شده و زمینه ای را فراهم می سازد که شما با درک ارور لباسشویی بوش، با مشکل آن آشنا شده و در نهایت تصمیمی درست در رابطه با تعمیر ماشین لباسشویی و رفع ارور آن اتخاذ کنید.

جالب است بدانید که شرکت های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی به منظور اطلاع رسانی به کاربران در رابطه با دستگاه خانگیشان از نشانه های گوناگونی همچون چراغ های چشمک زن ال ای دی و یا مجموعه ای از کدها و یا به عبارت دیگر ارورها بر روی نمایشگر دیجیتال دستگاه استفاده می کنند. بدین ترتیب کاربران به سادگی از آخرین وضعیت دستگاه و خطای احتمالی مطلع می شوند. گفتنی است که کمپانی بوش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و زمنه هشدار ارور لباسشویی بوش را فراهم ساخته است.

اهمیت آشنایی با انواع ارور لباسشویی بوش و تشریح این ارورها ما را بر آن داشته است که در ادامه به معرفی کدهای موجود و بررسی هر یک از آن ها بپردازیم. شما نیز به عنوان یک کاربر در زمان رویارویی با این خطاها دست و پای خود را گم نکرده و با اطلاع یافتن از شرح کد خطای نمایش داده بر روی صفحه نمایش دیجیتال دستگاه اقدام لازم را انجام دهید. در صورتی که قادر به رفع خطای موجود نیستید، کار را به نمایندگی Good Fix بسپارید. نمایندگی مذکور در شهرهای شهریار، کرج، اندیشه و… شعبه داشته و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: E63

کد خطای E63 نمونه ای از انواع ارور لباسشویی بوش است که به معنای حالت عادی، نوع نادرست برنامه نویسی، جایگزین برد و ریست برد می باشد.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: E67

کد خطای E67 نمونه ای دیگر از انواع ارور لباسشویی بوش است. این کد خطا به معنای بروز مشکل در نوع برنامه نویسی و نرم افزار کنترل می باشد.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F26

این خطا نیز یکی از انواع ارور لباسشویی بوش است که در صورت مواجه شدن با آن باید نسبت به چک کردن هیدروستات اقدام نمایید.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F00

وجود این ارور بر روی صفحه نمایش دستگاه شما نشان دهنده وجود خرابی در یکی از بوردها می باشد.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F12

ارور F12 یکی از انواع ارور لباسشویی بوش است که خبر از وجود ناهماهنگی بین بورد و دیس پلی به منظور اپیرام مجدد دارد. برای رفع این مشکل لازم است ماشین لباسشویی را به نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در  تهران ارسال نمایید.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F16

این ارور لباسشویی بوش حاکی از خطای درب می باشد.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F17

این ارور لباسشویی بوش ناشی از وجود ایراد در ورودی آب بوده و شما با دیدن آن می توانید نتیجه بگیرید که آب وارد دستگاه نمی شود.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F18

با دیدن ارور لباسشویی بوش با کد F18 می توانید نتیجه بگیرید که پمپ تخلیه عمل نکرده و خروجی آب مسدود می باشد.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F21

خطای F21 نشان دهنده وجود ایراد در موتور ماشین لباسشویی بوش است. تا حد امکان رفع این خطا را به نمایندگی Good Fix بسپارید.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F23

خطای F23 یکی دیگر از انواع ارور لباسشویی بوش است که نشان دهنده وجود مشکل در سوئیچ شناور کف می باشد.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F26

نمایش کد خطای F26 بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی بوش به معنای وجود مشکل در میکروسوئیچ و خرابی آن می باشد.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F34

این خطا بر خرابی میکروسوئیچ درب دلالت دارد.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F42

این ارور لباسشویی بوش نشان دهنده وجود مشکل در موتور، زغال موتور، سوکت و سیم کشی است.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F43

ارور F43 ماشین لباسشویی بوش نیز همچون ارور F42 بر خرابی موتور، زغال موتور، سوکت و سیم کشی دلالت دارد.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F57

در صورت مشاهده این ارور لباسشویی بوش می توانید نتیجه بگیرید که درب ماشین لباسشویی قفل نشده است.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F61

این خطا نیز همچون خطای کد F61 ناشی از قفل نشدن درب ماشین لباسشویی بوش می باشد.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: F44

در صورت وجود مشکل در سوکت بورد با این کد خطا در صفحه نمایش دیجیتال ماشین لباسشویی بوش مواجه می شوید.

  • ارور لباسشویی بوش با کد خطا: FF17

این کد خطا نشان دهنده این است که درب ماشین لباسشویی بسته نشده است.

در صورت مواجه شدن با هر یک از کد خطاهای فوق الذکر در صورت عدم توانایی در رفع مشکل کافی است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در شهریار، کرج، اندیشه و… تماس گرفته و مشکل خود را با آنان در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، متخصص ترین و مجرب ترین نیروها در مکان مورد نظر شما حاضر شده و نسبت به حل مشکل موجود اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *