تعمیرات ساید بای ساید

نحوه تغییر درجه فارنهایت به سانتیگراد _ ساید بای ساید

نحوه تغییر درجه فارنهایت به سانتیگراد

نحوه تغییر درجه فارنهایت به سانتیگراد

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات اسنوا و دوو 

سه ماه ضمانت تعمیر

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کلیه محصولات اسنوا , دوو و تامین قطعات آن با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی شهریار و اندیشه

2500 30 65 – 021

2600 30 65 – 021

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس

47 120 344 – 026

جهت سفارش تعمیر و قطعه در ایام تعطیل :

51 666 02 0938

____________________________________

نحوه تغییر درجه فارنهایت به سانتیگراد

در محصولات ساید بای ساید اسنوا و دوو

 

نحوه تغییر درجه فارنهایت به سانتیگراد و بلعکس در هر مدل متفاوت است اما در اکثر مدل ها به صورت زیر می باشد .

“جهت تغییر درجه نمایشگر یخچال های ساید بای ساید دوو و اسنوا در ابتدا باید صفحه نمایشگر دستگاه ساید بای ساید خود را قفل کنید , سپس برای تغییر به حالت سانتی گراد یا فارنهایت کافی است دکمه super frz را به مدت ده ثانیه نگه دارید.”

نکته :حتما و حتما باید این عمل را در حالتی که نمایشگر ساید بای ساید دوو و اسنوا قفل است انجام دهید.

در صورتی که مشکل برطرف نگردید با نماینده مجاز و رسمی ساید بای ساید دوو اسنوا در منطقه کرج , شهریار , اندیشه و فردیس تماس بگیرید.

________________________________________________________________

نمایندگی رسمی اسنوا برای سهولت در کسب اطلاعات کافی به جهت حفظ و نگهداری دستگاه یخچال یا ساید بای ساید خود مطالبی در سایت رسمی خود قرار داده است که میتوانید از آن بهرمند گردید . برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید .

محصولات دوو و اسنوا یکی از با کیفیت ترین خدمات تعمیرات در میان دیگر لوازم خانگی را دارا می باشد.  زیرا محصولات این شرکت یکی از پرکاربردترین و مناسب ترین برندهای لوازم خانگی می باشد . نحوه تغییر درجه فارنهایت به سانتیگراد در این صفحه قرار داده شده است .محصولات این شرکت تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی می باشد و در ایران تولید می شود .

 تمام سعی و تلاش این شرکت در تولید بهترین محصولات از جمله ماشین لباسشویی , ساید بای ساید , یخچال فریزر , ظرفشویی , جاروبرقی و انواع محصولات دیگر و ارائه خدمات مربوط به آن می باشد تا تمام هموطنان به راحتی  محصولات را در اختیار داشته و به سهولت از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایند.دوو با به روز کردن اطلاعات خود درباره ی محصولات و استفاده از فناوری روز دنیا به دنبال رقابتی کردن بازار خود می باشد و در راستای این هدف که برند خود را در کشورهای مختلف شناخته شده گرداند تلاش می کند.نحوه تغییر درجه فارنهایت به سانتیگراد یکی از مطالب مفید این صفحه می باشد.

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش اسنوا و دوو , نماینده رسمی شرکت دوو و اسنوا در شهرهای کرج , شهریار , اندیشه , فردیس , شهرقدس و … می باشد که با کادری مجرب و حرفه ای پاسخگوی تمامی نیازهای تعمیر یخچال و ساید بای ساید اسنوا و دوو شما همشهریان عزیز در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

در مرکز گودفیکس تمامی مدل های یخچال و یخچال فریزر دوو و اسنوا دارای پشتیبانی خدمات پس از فروش شرکت انتخاب سرویس می باشد. اگر ساکن شهریار – کرج – اندیشه – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق حومه  هستید با شماره تلفن نمایندگی تماس بگیرید. این مرکز نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید بای ساید و سایر محصولات می باشد که علاوه بر تعمیرات محصولات برودتی فعالیت دارد بلکه تامین کلیه قطعات را هم برای تکنسین ها و مشتریان عزیز عهده دار است. ضمنا اطلاعات فراوانی را در این عرصه به صورت رایگان در اختیار مردمان عزیز قرار داده است , همانند نحوه تغییر درجه فارنهایت به سانتیگراد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *