تعمیرات لباسشویی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما - فردیس

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما

نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش محصولات پاکشوما

سه ماه ضمانت تعمیر

تامین کلیه قطعات محصولات برودتی – یخچال – یخچال فریزر – ساید بای ساید – فریزر

این مرکز نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش محصولات پاکشوما و تامین قطعات با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی غرب تهران : 

02165302500

02165302600

تلفن دفتر نمایندگی کرج : 

02634412047

جهت سفارش تعمیر و درخواست قطعه در ایام تعطیل :

09380266651

________________________________________________________________________

  • ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84406 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباس شویی یکی از وسایل پر کاربرد روزمره است که وجود آن در هر خانه‌ای نیاز است. البته برخی افراد استفاده‌ای فراتر از شست‌و‌شوی چندین دست لباس انجام می‌دهند و تمایل دارند تمام وسایل خانه خود را اعم از ملحفه، زیرانداز، پتو و… را در لباسشویی بشویند. ماشین لباسشویی TFU-84406 پاکشوما با ظرفیت 8 کیلوگرم دقیقاً ماشین مورد استفاده افرادی است که همه چیز را می‌شویند. پاکشوما، مدل TFU-84406 را برای استفاده مصرف‌کنندگان ایرانی به بازار عرضه کرده که یک محصول با کیفیت، مقرون‌به‌صرفه و هم تراز با محصولات خارجی است.

این مدل از ماشین‌های لباس‌شویی پاکشوما سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه دارد که یک سرعت استاندارد بوده و نیاز افرادی که مصرف بالایی دارند و سرعت شست‌وشو برایشان مهم بوده را رفع می‌کند. همچنین ابعاد مدل TFU-84406 شامل 60x60x80 بوده که مناسب اکثر آشپزخانه‌ها است. این ماشین لباس شویی دارای برچسب انرژی A++ است که بسیار در مصرف آب و برق صرفه‌جویی می‌کند . از نکات برجسته دیگر لباسشویی TFU-84406 می‌توان به تنوع برنامه‌های شست‌وشو، اضافه کردن لباس حین کار کردن دستگاه و شست‌و‌شوی بسیار تمیز البسه اشاره کرد. این مرکز نمایندگی مجاز پاکشوما می باشد و کلیه تعمیرات لباسشویی و یخچال های و محصولات دیگر پاکشوما را انجام می دهد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما - فردیس

 

  • ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95401WT ظرفیت 9 کیلوگرم

زمانی شستن لباس‌ها تنها نمایانگر تمیزی و پاکیزگی بود ، اما در دنیای کنونی علاوه بر تمیزی و پاکیزگی ، شست‌وشوی لباس‌ها بیان‌گر شخصیت ، سبک پوشش و زندگی نیز هست ، علاوه‌ بر این ، امروزه کارایی تنها نکته مهم در خرید یک ماشین لباسشویی نیست ؛ چرا که ظاهر ماشین لباسشویی هم مانند دیگر لوازم آشپزخانه نشانی از ذوق و سلیقه صاحب خانه است . همین موضوع در کنار سبک زندگی امروزی و انواع مختلف پارچه‌ها و بافت‌ها خرید یک ماشین لباسشویی را به کار مشکل تبدیل کرده است .

پاکشوما نسل جدید ماشین لباسشویی های سری U خود را به بازار عرضه کرده است تا هم نمون کاملی از یک لباسشویی با ظاهر مدرن وزیبا باشد و هم از بروزترین موتور لباسشویی های روز جهان با برنامه های کاربردی بهره برده باشد ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95401WT دارای ظرفیت ۹ کیلوگرمی است . بنابراین ، برای یک خانواده با جمعیت متوسط به بالا مناسب است .

این محصول دارای انواع برنامه های شست‌وشوی(شانزده برنامه اصلی وچهار برنامه کمکی) است از جمله این برنامه ها برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای است اضافه کردن رخت حین شستشو یکی دیگر از برنامه های کاربردی این ماشین لباسشویی است از دیگ الماسه در ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95401WT جهت افزایش قدرت شستشو و خشک کن و آسیب نرسیدن به البسه نازک استفاده شده است دستگیره درب این دستگاه کاملا متناسب با آرگنومی بدن انسان تعبیه شده است و برای باز بسته شدن نیاز به خم شدن بدن ندارد .

همچنین از صفحه تمام لمسی LED برای صفحه کنترل این دستگاه استفاده شده است در کنار برنامه های شستشو متنوع و ظاهر به روز و مدرن امری که لباسشویی های نسل جدید پاکشوما مدل TFB-95401WT از دیگر محصولات هم رده خود متمایز کرده است موتور این لباسشویی است در این دستگاه از پیشرفته ترین و بروزترین موتور لباسشویی روز جهان موتور های BLDC (بدون زغال) استفاده شده است که باعث کم شدن فوق العاده صدا در حین شستشو و راندمان بالا دستگاه در میزان مصرف انرژی شده است .

نمایندگی تعمیرات پاکشوما

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و کرج نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و ملارد
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و عظیمیه نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و مارلیک
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و تهراندشت نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و رزکان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و شهرقدس نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و فردوسیه
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و تهران نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و اکباتان نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و چیتگر
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و باغستان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما – فردیس و اسلامشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *