سایر لوازم خانگی

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز در فردیس اندیشه شهریار

نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات انواع قهوه ساز و اسپرسوساز بوش،گرنیه،.بکو،هاردستون،گوسونیک،دلونگی،فلر،مولینکس و..

سه ماه ضمانت تعمیر

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کلیه محصولات بوش، هاردستون،گرنیه،شکوفا الکتریک, دوو و تامین قطعات آن می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی غرب تهران : 

02165302500

02165302600

تلفن دفتر نمایندگی کرج : 

02634412047

جهت سفارش تعمیر و درخواست قطعه در ایام تعطیل :

09380266651


نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

این مرکز نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز و خدمات پس از فروش آنها می باشد.

 

  • نمایندگی تعمیر قهوه ساز گرنیه {قهوه ساز شکوفا الکتریک سرویس}
  • نمایندگی رسمی تعمیر قهوه ساز بوش
  • نمایندگی رسمی تعمیر اسپرسوساز بوش
  • نمایندگی رسمی تعمیر قهوه ساز هاردستون
  • نمایندگی تعمیر قهوه ساز گوسونیک
  • نمایندگی تعمیر قهوه ساز مولینکس
  • نمایندگی تعمیر قهوه ساز فلر
  • نمایندگی تعمیر قهوه ساز دلونگی
نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

در صورت نیاز به تعمیر قهوه ساز خود با شماره های درج شده در سایت گودفیکس تماس بگیرید.در مرکز گود فیکس تعمیر تخصصی انواع قهوه ساز و اسپرسو ساز توسط تکنسین های مجرب این مرکز انجام می گیرد.

 


نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

دستگاه های قهوه ساز

قهوه این نوشیدنی صبحگاهی مورد علاقه‌ی بسیاری از افراد است و بسیاری از زنان و مردان بدون آن نمی‌توانند روز خود را کاملاً شروع کنند. مطمئناً کافی‌شاپ‌ها در همه جا وجود دارند ، اما برای داشتن سریع یک فنجان قهوه در خانه در حالی که هنوز لباس رسمی بیرون پوشیده نشده است، به دستگاه قهوه ساز خانگی نیاز است. 

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

زمانی که افراد قهوه‌ی مورد علاقه‌ی خود را دم می‌کنند، می‌توانند از مواد و قهوه‌هایی که دوست دارند استفاده و انواع طعم‌دهنده‌ها را اضافه و دقیقاً به میزان مناسب شیر، خامه یا مواد شیرین‌کننده را ترکیب کنند.

مهم‌تر از همه‌ی این‌ها می‌توانند به جای لیوان کاغذی یک‌بار مصرف با درپوش آزاردهنده در لیوان مورد علاقه‌ی خود قهوه بنوشند و به محیط‌زیست آسیب نرسانند. بعلاوه، تهیه قهوه در خانه به‌وسیله‌ی دستگاه قهوه ساز باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. 
فرآیند تهیه‌ی یک لیوان قهوه به‌ صورت تئوری بسیار ساده است، اما دستگاه‌های مختلف قهوه ساز و قهوه جوش می‌توانند نتایج متفاوتی را ایجاد کنند.

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نکاتی مهم پیش از خرید دستگاه قهوه ساز

دستگاه‌های قهوه ساز و قهوه جوش از تنوع گسترده‌ای برخوردار و هر یک از آن‌ها دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. قیمت این دستگاه‌ها متفاوت است و ساده‌ترین آن‌ها از یک میلیون شروع می‌شود و تا دستگاه‌های اسپرسوساز پیشرفته تا چندین میلیون متغیر است.
موارد زیادی در هنگام خرید دستگاه قهوه ساز باید در نظر گرفته شود اما اکثر تصمیمات مربوط به اولویت، هزینه و راحتی است. یک قهوه ساز برقی قابل برنامه‌ریزی می‌تواند هنگام بیدار شدن قهوه را برای افراد یک خانواده آماده کند. این دستگاه برای کارمندان و دانشجویان بسیار کاربردی و راحت است.

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه سا

  • انواع دستگاه قهوه ساز

نوع قهوه‌ی نوشیدنی نیز در خرید دستگاه قهوه ساز بسیار کمک‌کننده است. دستگاه قهوه ساز با دستگاه اسپرسوساز متفاوت هستند اما داشتن دو دستگاه در پیشخوان فضای زیادی را اشغال می‌کند. قهوه سازهای هیبریدی هر دو نوع قهوه را دم و فضای کمتری را اشغال می‌کنند و احتمالاً هزینه کمتری نسبت به خرید دو دستگاه جداگانه دارند، اما اگر فردی به دنبال بالاترین کیفیت قهوه و اسپرسو باشد ممکن است بهترین انتخاب این دستگاه نباشد.
میزان مصرف قهوه هم می‌توانند یکی از المان‌های مورد توجه در هنگام خرید دستگاه قهوه ساز باشد. بعضی از دستگاه‌های قهوه ساز طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها را دم می‌کنند در حالی که برخی از دستگاه‌های دیگر محدود هستند.

دستگاه‌های قهوه ساز که مقادیر بیشتری قهوه تولید می‌کنند برای افرادی که قهوه زیادی دوست دارند و صبحانه‌های خانوادگی، صرف صبحانه با همسایگان یا مهمانی‌های شامی که در آن قهوه سرو می‌شود بسیار مناسب هستند.

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

  • انواع قهوه کدامند و فرق آنها در چیست؟

نوشیدنی انواع قهوه پس از آب پرطرفدارترین نوشیدنی در دنیا می باشد و تجارت قهوه پس از نفت پردرآمدترین تجارت در دنیا می باشد.در سرو قهوه تنوع زیادی وجود دارد که حتی برخی از قهوه خورهای حرفه ای نیز از آنها اطلاعی ندارند.در حقیقت اکثر قهوه ها از نظر ماده اولیه با هم مشترک هستند ولی نوع سرو آنهاست که از یکدیگر متمایزشان می کند.

بیشتر قهوه های دنیا از دو دانه قهوه به نام های روبوستا و عربیکا تهیه می شوند.شاید بیش از 40 نوع قهوه در دنیا وجود دارد که همانطور که در بالا اشاره شد در تمامی آنها از دو دانه اصلی قهوه استفاده می گردد و تفاوا عمده آنها در میزان رست کردن {گرما دادن} و اندازه و مقدار آسیاب قهوه و در نهایت روش سرو آنها می باشد که ما در این مطلب شما را با مهم ترین نوع سرو قهوه در دنیا آشنا خواهیم کرد :

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

  • قهوه ترک

شاید خیلی از کسانی که برای اولین بار نام قهوه ترک به گوششان خورده باشد تصور کرده باشند که ترکیه خود تولید کننده دانه قوه باشد و به همین دلیل نام آن را قهوه ترک گذاشته اند،در صورتی که به هیچ عنوان این مطلب درست نمی باشد.در حقیقت این اسم بخاطر نوع سرو قهوه در مناطق ترکیه و کشورهای خاور میانه و اروپای شرقی می باشد و دلیل اصلی آن این است که در زمان پادشاهی عثمانی این نوع سرو قهوه رواج پیدا کرد.

تفاوت اصلی و فرق بین قهوه ترک با سایر قهوه ها این است که قهوه ترک از هیچ فیلتری عبور نمی کند و مستقیما به همان صورت در فنجان ریخته می شود و همین امر باعث می شود که پودر قهوه باقی مانده در فنجان تشکیل نگاره هایی دهد که فالگیر ها توسط آن فال قهوه می گیرند.

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نحوه آماده کردن قهوه ترک : قهوه ترک را می توان در ظروف مختلف سرو کرد ولی بهترین ظرف سرو قهوه ترک ظروف مسی  می باشند که اصطلاحا به آنها جزوه می گویند. قهوه آسیاب شده ترک را به نسبت هر فنجان آب دو قاشق مربا خوری قهوه اضافه و یک قاشق مربا خوری نیز به نسبت هر فنجان آب شکر اضافه می کنیم و هم میزنیم و روی اجاق با شعله خیلی کم می گذاریم.

نکته : نکته بسیار مهم در سرو قهوه ترک این است که اولا حتما با شعله کم قهوه را عمل بیاورید دوما ترجیحا جهت کیفیت بهتر قهوه و تشکیل خامه بیشتر قهوه از آب سرد استفاده کنید و نکته آخر و مهم ترین نکته این است که دقیقا زمانی که قهوه شما در قهوه جوش شروع به کف کردن و نزدیک به جوشیدن شد آن را از روی اجاق بردارید.اگر قهوه شما بجوشد یا زود آن را از روی اجاق بردارید قهوه بی کیفیتی خواهید داشت.

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

  • قهوه فرانسه یا قهوه فیلتر شده

دلیل نام گذاری قهوه فرانسوی نیز همانند قهوه ترک هیچ ربطی به منطقه یا کشور فرانسه از نظر ماده اولیه قهوه ندارد بلکه نوع سرو این نوع قهوه توسط یک فرانسوی ابداع شده است.قهوه فرانسوی همان قهوه ساده است که بصورت درشت سایده یا آسیاب شده است و پس از آن رویش آب جوش می ریزند و صبر می کنند تا دم بکشد.قهوه فرانسه را هم می توان با شیر سرو کرد هم با آب و این امر به نوع علاقه مصرف کننده مربوط می شود.

قهوه فرانسه به رنگ تیره می باشد و از آنجا که رقیق سرو می گردد پس از رد کردن آن از سافی معمولا با لیوان های بزرگ میل می شود.از نظر کافئین قهوه فرانسه مقدار کمتری را از اسپرسو در خود جای داده است ولی بخاطر سرو شدن در لیوان های بزرگ ،پس از هر بار استفاده از قهوه ترک میزان بیشتری کافئین به بدن می رسد.

قهوه فرانسه معمولا با توجه به اینکه نیاز به عمل رقیق شدن و ساف شدن دارد با استفاده از دستگاه قهوه ساز فرانسه درست می شود.

قهوه فرانس برای پذیرایی از مهمان ها گزینه بسیار مناسبی می باشد زیرا هم به مقدار زیاد میتوان آن را همانند چای دم کرد و هم اینکه دیرتر کهنه و سرد می شود و می توان ساعت ها آن را در قوری نگه داشت.

 

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

 

  • قهوه اسپرسو و انواع آن :

بسیاری از انواع قهوه که در کافه ها سرو می شوند بر پایه قهوه اسپرسو تهیه می شوند. اسپرسو با دستگاه های مخصوصی تهیه می شود و با افزودن شیر بخار داده شده، کف شیر و شکلات انواع مختلفی از قهوه آماده می شود. به این ترتیب، مهم ترین تفاوت این قهوه ها در ترکیبات اضافه شده به اسپرسو اولیه است. در ادامه انواع قهوه بر پایه اسپرسو را به شما معرفی می کنیم:

اسپرسو یکی از مشهورترین انواع قهوه است و بسیاری از قهوه های دیگر بر اساس اسپرسو تهیه می شوند. برای تهیه اسپرسو، آب جوش با فشار زیاد از بین دانه های آسیاب شده قهوه عبور داده می شود و داخل فنجان کوچک ریخته می شود.

شاید به نظرتان این فرآیند کاملا ساده باشد، اما باید بدانید که درست کردن انواع اسپرسو نیاز به مهارت و تبحر بالای باریستا دارد و کار هرکسی نیست. اسپرسو خالص ترین قهوه ای است که می توانید بنوشید و قهوه خورهای قهار معمولا اسپرسو مصرف می کنند. البته به دلیل طعم تلخی که دارد شاید هرکسی آن را دوست نداشته باشد و طرفداران خاص خود را دارد.

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

  • انواع قهوه اسپرسو
  • دابل اسپرسو
  • آمریکانو اسپرسو
  • کافه لاته اسپرسو
  • کاپوچینو اسپرسو

 

دابل اسپرسو : دابل اسپرسو همان اسپرسو می باشد با این تفاوت که به جای یک شات دو شات اسپرسو در سرو آن در یک فنجان استفاده می گردد.

آمریکانو اسپرسو : قهوه اسپرسوی آمریکانو در حقیقت با اضافه کردن آب داغ به قهوه اسپرسو تهیه می شود.شایع است که قهوه امریکانو اولین بار توسط نیروهای نظامی آمریکایی و در هنگام جنگ جهانی ابداع شده تا از مصرف قهوه زیاد جلوگیری و صرفه جویی اقتصادی گردد. این سبک تهیه قهوه در امریکا به وفور سرو و مصرف می گردد و به عنوان قهوه امریکانو در دنیا شهرت پیدا کرده است.

کافه لاته اسپرسو : یکی از محبوب ترین انواع قهوه اسپرسو است و در تمام دنیا مصرف می شود. کافه در لغت به معنای قهوه و لاته هم به معنی شیر است و از ترکیب شیر بخار داده شده و یک شات قهوه تهیه می شود. کافه لاته معمولا با کف زیاد سرو می شود و به دلیل تلخی کمتری که دارد بسیار پرطرفدار است.

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

لاته آرت به معنای هنر شیر و قهوه است که در این تکنیک باریستا با توجه به تکنیک های مربوط به این هنر طرح ها و اشکال مختلفی را توسط شیر بخار داده شده روی قهوه ایجاد میکنند… هدف از ایجاد اشکال مختلف روی لاته ایجاد انگیزه و ترغیب مصرف کننده برای نوشیدن و ایجاد لذت بصری می باشد.

کاپوچینو اسپرسو : کاپوچینو  محبوب ترین نوع قهوه در جهان است. کاپوچینو از سه قسمت تشکیل می شود: اولین لایه یک شات اسپرسو است، بعد یک لایه شیر بخار داده شده و در آخر یک لایه شیر کف دار و پف دار به قهوه اضافه می شود.

کافی من ها معمولا روی لایه آخر را با پودر کاکائو تزئین می کنند و طرح های زیبایی را روی آنها خلق می کنند که باعث زیبایی و جذابیت بیشتر در نظر مصرف کننده ها خواهد داشت.معمولا مردم ایتالیا  کاپوچینو را در هنگام صبح میل می کنند. کاپوچینو بخاطر طعم و ظاهر خود حتی کسانی که قهوه دوست ندارند را جذب خود می کند.

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

  • پودر قهوه فوری یا کافی میکس

آخرین نوع قهوه که قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم کافی میکس یا پودر قهوه فوری می باشد که در بسته بندی های یک نفره در فروشگاه ها به فروش می رسد و نیاز به هیچ افزودنی ندارد.کافی میکس ها همانطور که از نامشان پیداست ترکیبی از چند ماده که عموما از پودر قهوه و شکر و مواد افزودنی دیگر می باشند.

باید مد نظر داشته باشید این نوع قهوه از بی کیفیت ترین نوع قهوه ها می باشد هم از نظر کیفیت ساخت و هم ازنظر سلامت و داشتن مواد افزودنی و مقدار کافئین با دیگر قهوه ها قابل مقایسه نیست و پیشنهاد می گردد از این نوع قهوه های فوری یا کافی میکس ها تا جای امکان استفاده نکنید.

 

کلام آخر : امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و کمبود زمان برای آماده کردن سریع تر انواع نوشیدنی قهوه شرکت های زیادی اقدام به ساخت قهوه ساز های مختلف با کیفیت های مختلف و کارایی های چند منظوره کرده اند و این دستگاه ها با توجه به میزان استفاده و نوع استفاده پس از مدتی کارایی و بهره وری اولیه خود را نخواهند داشت و دستگاه نیاز به سرویس دوره ای پس از مدت زمان معینی خواهد داشت که دستگاه پس از سرویس با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان سرو قهوه را انجام دهد.

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز

در صورت نیاز به مشاوره در زمینه خرید انواع قهوه ساز و یا نیاز به تعمیر یا سرویس قهوه ساز یا اسپرسو ساز خود با شماره های درج شده در سایت رسمی گروه تخصصی تعمیرات قهوه ساز گودفیکس تماس بگیرید تا در اسرع وقت جهت انجام کار شما عزیزان به وسیله مجرب ترین تکنسین ها اقدام گردد.

 


سایت رسمی گروه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی گودفیکس www.goodfix.ir

 

  • نمایندگی تعمیر قهوه ساز گرنیه {قهوه ساز شکوفا الکتریک سرویس}
  • نمایندگی رسمی تعمیر قهوه ساز بوش
  • نمایندگی رسمی تعمیر اسپرسوساز بوش
  • نمایندگی رسمی تعمیر قهوه ساز هاردستون
  • نمایندگی تعمیر قهوه ساز گوسونیک
  • نمایندگی تعمیر قهوه ساز مولینکس
  • نمایندگی تعمیر قهوه ساز فلر
  • نمایندگی تعمیر قهوه ساز دلونگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *