سایر

نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا

نمایندگی رسمی اسنوا در شهریار

نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا

نمایندگی رسمی اسنوا

سه ماه ضمانت تعمیر

تامین کلیه قطعات محصولات برودتی – یخچال – یخچال فریزر – ساید بای ساید – فریزر

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات اسنوا و تامین قطعات با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی شهریار و اندیشه

2500 30 65 – 021

2600 30 65 – 021

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس

47 120 344 – 026

جهت سفارش تعمیر در ایام تعطیل :

51 666 02 0938

 

انواع قطعات فنی در محصولات برودتی اسنوا

___________________________________________________________________________

  • سنسور یخچال اسنوا

سنسور برای اندازه گیری دما استفاده می شود که میزان دما را به برد ارسال می کند . سنسور در یخچال های جدید یکی از قطعات اصلی دستگاه های برودتی می باشد و اهمیت بسیار بالایی دارد و بدون وجود و میا معیوب بودن آن , یخچال دچار مشکل شده و آسیب می بیند . وظیفه اصلی قطعه سنسور اندازه گیری دمای محیط پیرامون خود می باشد که پس از اندازه گیری مقدار دمای موجود پیرامون خود را به برد فرمان می فرستد.

سنسور ها با توجه به مدل یخچال ها و نوع طراحی انواع مختلفی دارند ، جهت تعویض سنسور باید دقیقا مدل همان سنسور با همان مقدار تهیه گردد ، اگر سنسور مشابه استفاده نگردد یخچال از نظر کارکرد به مشکل می خورد . شما می توانید برای تهیه و یا تعویض سنسور یخچال با نمایندگی رسمی اسنوا تماس بگیرید.

نمایندگی اسنوا

 

 

قیمت سنسور یخچال اسنوا : برای استعلام قیمت روز قطعه تماس بگیرید

 

  • المنت یا هیتر اواپراتور یخچال اسنوا 

در یخچال ها به دلیل برودت بالا پس از گذشت زمان کمی از کارکرد کمپرسور یخچال , لوله های اواپراتور شروع به جذب رطوبت کرده و تبدیل به برفک می گردند . اگر این برفک ها از بین نروند فضای بین اواپراتور کاملا از یخ و برفک پر می شود و رفته رفته سرما و برودت کاهش می یابد و اگر این روند ادامه پیدا کند سرمای یخچال به کلی از بین می رود .

در این مرحله نقش هیتر یا المنت یخچال و یا المنت فریزر بسیار پر رنگ می باشد ، بدین شکل که پس از مدتی از کارکرد کمپرسور یخچال و رسیدن به دمای مطلوب ، برد فرمان خاموش شدن کمپرسور یخچال را داده و هم زمان المنت را وارد مدار می کند و شروع به برفک زدایی می کند. بعد از برفک زدایی کامل , سنسور دمای مناسب را تشخیص و مجدد در زمان و دمای مناسب کمپرسور را روشن می کند. نمایندگی رسمی اسنوا با بیش از 10 سال سابقه تعمیرات آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

یخچال اسنوا

قیمت المنت یخچال اسنوا مدل 810 : برای استعلام قیمت روز قطعه تماس بگیرید

 

  • فن فریزر و فن یخچال اسنوا 

فن اواپراتور یکی از قطعاتی می باشد که در انواع فریزر ها و یخچال های اسنوا به کار گرفته شده است و داخل کابین قرار دارد . کار اصلی فن اواپراتور چرخاندن هوای داخل کابین می باشد ، به این شکل که سرمای لوله های اواپراتور را به سمت داخل کابین فرستاده و مواد غذایی را خنک می کند. عکس مربوطه برای یخچال فریزر اسنوا مدل 810 می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا

قیمت فن فریزر یخچال اسنوا مدل 810 : برای استعلام قیمت روز قطعه تماس بگیرید

 

  • فن کندانسور یخچال اسنوا

فن کندانسور در پشت یخچال در کنار کمپرسور  قرار دارد . وظیفه اصلی فن کندانسور خنک کردن لوله های کندانسور و کمپرسور یخچال می باشد.

با توجه به مدل یخچال اسنوا نوع فن کندانسور نیز متفاوت می باشد . در اکثر نمونه های فن کندانسور یخچال های اسنوا ، هوای خنک بیرون به وسیله فن کشیده شده و از میان حفره لوله های کندانسور عبور کرده و پس از برخورد با بدنه ی کمپرسور هوای داغ از پشت یخچال خارج می گردد. این مدل عکس مربوط به فن کندانسور یخچال فریزر اسنوا مدل 810 می باشد . نمایندگی رسمی اسنوا علاوه بر تعمیرات تخصصی , کلیه قطعات محصولات برودتی را تامین می کنند.

نمایندگی تعمیرات اسنوا

قیمت فن کندانسور یخچال اسنوا مدل 810 : برای استعلام قیمت روز قطعه تماس بگیرید

 

  • کندانسور یخچال اسنوا

کندانسور برای خنک کردن مبرد به کار می رود ، این عمل به این معنی می باشد که گاز فشرده شده توسط کمپرسور به کندانسور دارد می شود و کندانسور و فن کندانسور وظیفه دارند که گاز داغ را خنک کنند و بعد از آن به سمت اواپراتور برود . کندانسور یکی از مهمترین قطعات سیکل تبرید می باشد که در صورت کثیفی آن برودت دستگاه کاهش می یابد و در واقع به کمپرسور فشار می آورد . 

فن کندانسور نیز در عمل خنک کردن مبرد کمک شایانی به کندانسور می کند ، در طراحی تبرید هر مدل از یخچال ها مقدار و نوع لوله های کندانسور با مدل های دیگر یخچال ها متفاوت می باشد.

نمایندگی اسنوا

قیمت کندانسور یخچال اسنوا مدل 810 : برای استعلام قیمت روز قطعه تماس بگیرید

 

  • کمپرسور یا موتور یخچال اسنوا

کمپرسور یا موتور یخچال از مهمترین و اصلی ترین قطعه در یخچال می باشد ،  وظیفه ی کمپرسور فشرده کردن مبرد و گرداندن آن تا اواپراتور داخل کابین یخچال می باشد که مبرد پس از فشرده شدن , جهت خنک شدن به کندانسور می رود و پس از خنک شدن  به داخل اواپراتور می ریزد و سپس به داخل موتور یخچال یا کمپرسور باز می گردد.

پس از خنک شدن مواد غذایی و احساس سرمای کافی توسط سنسور دما برد فرمان خاموش شدن کمپرسور یخچال را می دهد و پس از برفک زدایی توسط هیتر یا المنت داخل یخچال ، مجددا سنسور یخچال مقدار دمای داخل کابین را به سمت برد فرمان می فرستد و برد مجددا فرمان روشن شدن موتور یخچال یا کمپرسور را صادر می کند.

کمپرسور به دلیل فشار بالایی که به صورت همیشگی به قطعات داخلی آن وارد می گردد ، دائما در حال کار کردن است و همچنین تعویض یا تعمیر آن بسیار هزینه بر می باشد بنابراین  باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا کمپرسور در مدت زمان کوتاه دچار نقص فنی نگردد . نمایندگی رسمی اسنوا کلیه قطعات را از شرکت به صورت مستقیم دریافت می کند.

کمپرسور یخچال اسنوا

قیمت کمپرسور یخچال اسنوا : برای استعلام قیمت روز قطعه تماس بگیرید

 

  • اواپراتور یخچال

مبرد پس از عبور از کندانسور و لوله مویین به اواپراتور واقع در داخل کابین یخچال , وارد می شود و سپس تبخیر می گردد . در حقیقت کار اصلی اواپراتور تبخیر مایع مبرد می باشد که در اثر آن سرمای داخل کابین یخچال تامین می شود .

اواپراتور یخچال اسنوا

قیمت اواپراتور یخچال اسنوا مدل 810 : برای استعلام قیمت روز قطعه تماس بگیرید

 

  • ترموفیوز یا فیوز حرارتی یخچال اسنوا

این قطعه وظیفه حفاظت درون کابین یخچال از سوختگی و بالا رفتن بیش از حد دما را دارد ، به این شکل که در زمان یخ زدایی به هر دلیل اگر المنت بیش از حد درون مدار باقی ماند و حرارت بالا رفت , ترموفیوز به دمای بالا حساس است و به محض لمس دمای بالا  قطعه مدار را قطع می شود و برق المنت را قطع می کند و از آسیب و سوختگی سیم کشی و قطعات پیرامون المنت جلوگیری می کند . تعمیرات یخچال های اسنوا امری جدی می باشد و باید با افراد با تجربه و قطعات اصلی انجام شود .

در نمایندگی رسمی اسنوا افراد با تجربه ای هستند که با آموزش و چندین سال سابقه کار با دقت و سرعت بیشتری نسبت به افراد معمولی مشغول به کار هستند.

ترموفیوز

قیمت ترموفیوز یخچال اسنوا : برای استعلام قیمت روز قطعه تماس بگیرید

 

  • یخ ساز

در اکثر مدل های جدید یخچال فریزر ها دستگاه یخ ساز به کار برده شده است . یخساز ها با توجه به مدل یخچال انواع مختلفی دارند ، یخساز می تواند به صورت دستی یا به صورت تمام اتوماتیک باشد.

در نمونه های دستی یخساز کاربر باید خود اقدام به آبگیری یخساز نموده و در هنگام استفاده نیز به صورت دستی محفظه یخ را برگردانده و یخ ها را خالی کند.

در نمونه اتوماتیک یخسازها کلیه ی امور به صورت کاملا اتوماتیک انجام می گردد ، بدین شکل که برد فرمان آبگیری را به شیر برقی فرستاده و شیر برقی به مقدار لازم که از قبل برنامه ریزی شده آب را درون محفظه یخ ساز می ریزد.

پس از چند ساعت که آب توسط سرمای زیاد فریزر یخ زد , سنسوری که در زیر یخساز قرار گرفته , میزان سرمای یخ را در محفظه یخساز اندازه می گیرد و اگر دما به حد مطلوب رسیده باشد برد فرمان تخلیه ی یخ را ارسال می کند و یخ درون محفظه انبار می گردد و هر وقت کاربر نیاز به یخ داشت پدال را فشرده و به مقدار دلخواه از یخ ها برداشت می کند. نمایندگی رسمی اسنوا به صورت تخصصی تعمیرات یخساز اسنوا را می پذیرد.

یخساز ساید اسنوا

قیمت یخساز یخچال اسنوا : برای استعلام قیمت روز قطعه تماس بگیرید

 

  • درایر یخچال

درایر یخچال اسنوا در واقع یک مخزن می باشد که هم به عنوان تجمع گاز و هم فیلترینگ کردن گاز کاربرد دارد . زمانی که کمپرسور گاز را فشرده می کند به کندانسور می رود و بعد زاز خنک شدن گاز به درایر وارد می شود و بعد از فیلتر شدن وارد لوله مویین می شود و در نهایت وارد اواپراتور می شود.

درایر

قیمت درایر یخچال اسنوا : برای استعلام قیمت روز قطعه تماس بگیرید

  • فن سرامیکی یخچال و فریزر اسنوا

فن سرامیکی هم یکی از انواع فن هایی است که در یخچال های اسنوا استفاده می شود که البته در بازار به این اسم شناخته می شود و همانند دیگر فن وظیفه آن گرداندن هوا در داخل یا فریزر می باشد تا هوای سرد داخل کابین به گردش در بیاید و همه نقاط کابین خنک باشد . یکی از بزرگترین تفاوت این نوع فن ها با سایر فن ها برق ورودی به آن می باشد که برق تغذیه این فن 12 ولت می باشد و دیگر فن ها با برق 220 ولت تغذیه می باشد .

قیمت فن سرامیکی یخچال اسنوا : برای استعلام قیمت روز قطعه تماس بگیرید

  • برد فرمان یا برد قدرت یخچال 810

تقریبا در تمامی مدل های یخچال های امروزی برد فرمان وجود دارد.برد فرمان در حقیقت مانند یه هوش مصنوعی عمل کرده و در زمان های لازم فرامین را به قطعات مختلف به جهت کار کردن یا کار نکردن می فرستد.

برد هرچقدر با کیفیت بیشتری تولید شده باشد و پیرو آن از برنامه نویسی قوی برخوردار باشد ، هم استهلاک قطعات یخچال کمتر می گردد و هم کیفیت بهره وری دستگاه بالاتر می رود . برخی از یخچال ها با توجه به مدل ممکن است بیش از یک برد داشته باشند.

برد یخچال 810 اسنوا

قیمت برد یخچال اسنوا : برای استعلام قیمت روز قطعه تماس بگیرید

 

نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در فردیس نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در کرج نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در اندیشه
نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در کمالشهر نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در شهریار نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در ملارد
نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در عظیمیه نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در مارلیک نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در وحیدیه
نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در گوهردشت نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در تهراندشت نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در رزکان
نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در شهر قدس نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در صفادشت نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در فردوسیه
نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در تهران نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در اکباتان نمایندگی فروش قطعات یخچال اسنوا در چیتگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *