تعمیرات ساید بای ساید

بررسی قدیمی ترین تا جدید ترین مدل های ساید بای ساید اسنوا

مجموعه گودفیکس در زمینه تعمیرات انواع ساید بای ساید اسنوا در منطقه کرج و حومه بیش از ۱۰ سال است که فعالیت می کند.

 

  • غرب تهران | کرج | مهرشهر | عظیمیه | فردیس | اندیشه | شهریار | شهر قدس و سایر مناطق استان البرز
  • غرب تهران: 2500 30 65 – 021
  • غرب تهران: 2600 30 65 – 021
  • تلفن دفتر نمایندگی کرج : 47 120 344 – 026
  • جهت سفارش تعمیر در ایام تعطیل : 51 666 02 0938
ساید بای ساید اسنوا
  • سیستم و قطعات ساید بای ساید اسنوا:

ساید بای ساید اسنوا که از اواسط دهه ۸۰ وارد ایران شدند با سیستم کره ایی و مونتاژ ایران بسیار دستگاههای سخت جون و با کیفیت بالایی بودند که هنوزم که هنوزه است در خانه های ایرانیان به تعداد زیاد مشاهده می شوند. بله، مدلهای ۲۹۰ و ۲۵۰ با ظاهری نه خیلی فضایی ولی کارایی بالا هستند. سیستم الکتریکال ساید بای ساید اسنوا توسط یک برد به حجم مادر برد یک کامپیوتر با تکنولوژی قدیمی کنترل میشود و دما های محیط یخچال و فریزر توسط سنسورهای ان تی سی ( NTC ) ۲ کیلو اهم به برد فیدبک داده میشود. کمپرسور یک سوم اسب بخار کره ایی با کارایی بالا به عنوان قلب تپنده این سیستم ایفای نقش میکند که بعد از حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است که همچنان قدرتمند در حال کار کردن هستند. حال که بعد این چند سال این دستگاهها نیاز به تعمیر دارند، مجموعه گودفیکس همراه مشتریان عزیز می باشد تا در زمینه تعمیرات ساید بای ساید های اسنوا در فردیس ، شهریار ، اندیشه و کرج خدمت رسانی کند.

سیستم سرما رسانی ساید بای ساید اسنوا قدیمی به این صورت است که توسط یک اواپراتور نوفراست (بدون برفک) با سیستم دیفراست حرفه ایی مقرر در فریزر وظیفه سرما سازی سیستم تبرید را به عهده دارد و سرمای مورد نیاز قسمت یخچال توسط رینگ هوایی ( Flow Ring) از قسمت فریزر توسط کانالهای رفت ، برگشت به قسمت فریزر تامین می شود. در جلوی کانال ورودی هوای سرد در یخچال یک فن تعبیه شده است که وظیفه گردش و ایجاد رینگ هوایی در قسمت یخچال را به عهده دارد.

 

ساید بای ساید اسنوا

اما در پلت فرم های جدید ساید بای ساید اسنوا فن قسمت فریزر دور بالا میباشد و وظیفه ایجاد رینگ هوایی در یخچال و فریزر را به تنهایی به عهده می گیرد. در قسمت یخچال یک عدد دمپر برقی تعبیه شده که در زمان تکمیل شدن سرمای یخچال جلوی ورود هوای سرد را میگیرد تا مواد یخ نزنند.

حال جهت درک بهتر ایراد و عیب یابی دقیق تر در تعمیرات ساید بای ساید اسنوا بهتر است درک بهتری در مورد کل سیستم داشته باشیم. اول از همه عملکرد خود سیکل تبرید و فعل و انفعالات فیزیکی که در آن شکل میگیرد ، ایرادات روتین خود دستگاه ، شناخت دقیق قطعات ، سیستم دیفراست ( برفک زدایی در ساید بای ساید های بدون برفک) و کلیدهای میانبر برد نمایشگر و ..... .

  • سیکل تبرید ساید بای ساید اسنوا:

بعد از فرمان برد به کمپرسور دستگاه، کمپرسور شروع به کار کرده و مبرد ( گاز ) داخل سیکل را متراکم میکند و دمای مبرد به شدت افزایش می یابد‌. گاز متراکم شده با دما و فشار بالا به سمت کندانسور ( رادیاتور کناری موتور) حرکت می کند و کندانسور به عنوان تقطیر کننده سیستم توسط فن خنک شده و گاز تبدیل به مایع می شود (عمل تقطیر صورت میگرد). پس از کندانسور ، مبرد در فاز مایع با فشار بالا به سمت فیلتر درایر رفته و رطوبت احتمالی موجود خود را از دست میدهد و سپس وارد کپیلاری یا لوله مویین میشود. لوله مویی مایع موجود را به صورت پودر و یا قطرات خیلی ریز وارد اواپراتور می کند و در اواپراتور موجود در فریزر عمل تبخیر صورت می گیرد. تبخیر این مبرد باعث آزاد سازی دمای منفی ۲۷ درجه شده و با گردش هوا توسط فن اواپراتور هوای محیط فریزر به گردش در اومده و با عبور از بین فین های اواپراتور خنک حرارت خود را از دست میدهد و هوای داخل محیط سیستم سرد و سردتر می شود و این گردش ادامه پیدا میکند تا به دمای مورد نیاز برسد. مبرد تبخیر شده در اواپراتور در فاز گاز به سمت کمپرسور راهی میشود و این سیکل ادامه پیدا می کند.

ساید بای ساید اسنوا
  • خرابی ها و تعمیرات ساید بای ساید اسنوا:

    در ساید اسنوا خرابی های متعددی رخ میدهد که بعد از چندین سال کار کردن امریست طبیعی و مجموعه گودفیکس این افتخار را دارد تا با بهترین و کارآمد ترین تکنسین ها وظیفه تعمیرات ساید بای ساید اسنوا شما را در سراسر کرج به عهده بگیرد.

    هر دلیلی که باعث از بین رفتن سرمای موجود یخچال شود یک خرابی محسوب میشود. گاهی مشتریان باید به صداهای ناهنجار و غیر متعارف دقت زیادی داشته باشند و هرچه سریعتر به مرکز تماس بگیرند.

    در این دستگاهها گاهی نمایشگر دستگاه شروع به چشمک زدن و یا اصطلاحا پِرپِر می کند. حتی گاهی این چشمک زدنها با صدای ملودی نمایشگر دستگاه همراه است. این موضوع نشانه خوبی در سیستم‌ برقی دستگاه نیست و بهتر است هرچه سریعتر با متخصصین تماس بگیرید تا برای رفع ایراد مراجعه کنند.

    خاموش شدن دستگاه و از بین رفتن سرمای داخل دستگاه موضوعی استرس زا برای مشتری است. به محض خاموش شدن و یا احساس کمبود سرمای دستگاه تا قبل از از بین رفتن کل سرما با ما تماس بگیرید تا قبل از ۲۴ ساعت مشکلتان را حل کنیم.‌

    تمامی ایرادات عدم سرمایش یخچال و فریزر ها تنها به کمبود گاز و یا موتور دستگاه ختم‌ نمی شود. گاهی خرابی یک‌قطعه کوچک و یا خرابی های برد در سیستم های پیشرفته هستند که باعث وقوع ایراد عدم سرمایش می شود

مقالات مشابه

آموزش تعمیر یخچال

آموزش تعمیر یخچال نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال – یخچال فریزر – ساید بای ساید تامین کلیه قطعات محصولات برودتی –

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *