تعمیرات ساید بای ساید

لیست ارور های یخچال اسنوا مدل 810

لیست ارور های یخچال اسنوا مدل 810

سه ماه ضمانت تعمیر

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کلیه محصولات اسنوا , دوو و تامین قطعات آن با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – شهر قدس – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی غرب تهران : 

02165302500

02165302600

تلفن دفتر نمایندگی کرج : 

02634412047

جهت سفارش تعمیر و درخواست قطعه در ایام تعطیل :

09380266651

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش شرکت اسنوا

 

 

  • ارور F1 یخچال اسنوا مدل 810

 

این ارور به دلیل عدم برودت کافی در کل دستگاه یخچال فریزر به وجود می آید. دلایل مختلفی ممکن است باعث به وجود آمدن این مشکل باشد دلایلی از قبیل ایراد تبرید یا ایراد سنسور یا ایراد در برد قدرت یخچال های اسنوا می باشد. جهت رفع مشکل با نمایندگی رسمی یخچال مدل 810 اسنوا در منطقه اندیشه – کرج – شهریار – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق استان البرز تماس بگیرید.لیست ارور های یخچال اسنوا مدل 810 را همیشه به خاطر داشته باشید.

 

  • ارور F2 یخچال اسنوا مدل 810

 

خطای F2 یکی از خطا های لیست ارور های یخچال اسنوا مدل 810 می با شد و این خطا هنگامی که مشکلی در قسمت سرمایش فریزر بوجود آمده باشد نمایش داده می شود. علل مختلفی ممکن است باعث نمایش این ارور در یخچال فریزر اسنوا مدل 810  وجود داشته باشد، ایراد در سنسور فریزر یا ایراد در برد دستگاه یا ایراد تبرید از عوامل این ارور می باشد. جهت بررسی بیشتر اگر ساکن شهر کرج – اندیشه – شهریار – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق استان البرز هستید با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا تماس بگیرید.

 

  • ارور F3 یخچال اسنوا مدل 810

 

این ارور در هنگامی که مشکلی در سرمایش قسمت یخچال دستگاه بوجود آمده باشد نمایش داده می شود.ایراد های مختلفی ممکن است سبب این ایراد باشند، ایراد سنسور یخچال، ایراد فن یخچال و ایراد برد قدرت  که این ها برخی از عوامل بوجود آورنده این خطا در یخچال های اسنوا مدل 810 می باشند.جهت رفع مشکل با نماینده رسمی شرکت اسنوا در کرج – اندیشه – شهریار – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق استان البرز تماس بگیرید.

 

  • ارور F4 یخچال اسنوا مدل 810

 

این خطا در هنگامی که در قسمت فریزر یخچال های اسنوا مدل 810 مشکلی بوجود آمده باشد نمایش داده می شود. عوامل متعددی از قبیل خرابی سنسور فریزر یا خرابی برد قدرت یا ایراد تبرید می تواند باعث بروز این خطا یا ارور در یخچال های اسنوا مدل 810 باشد. جهت رفع ایراد با شماره های اعلامی در سایت جهت ارتباط با نمایندگی رسمی و مجاز اسنوا در منطقه کرج – اندیشه – شهریار – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق استان البرز تماس بگیرید.

لیست ارور های یخچال اسنوا مدل 810

 

  • ارور F5 یخچال اسنوا مدل 810

این ایراد به دلیل خرابی سنسور اواپراتور یخچال اسنوا مدل 810 نمایش داده می شود. جهت انجام تعمیر یخچال اسنوا خود با شماره تماس اعلامی در سایت جهت ارتباط با نماینده مجاز و رسمی اسنوا مدل 810 در منطقه کرج – اندیشه – شهریار – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق استان البرز تماس بگیرید.

 

  • ارور F6 یخچال اسنوا مدل 810

این خطا به دلیل ایراد سنسور محیطی در یخچال اسنوا مدل 810 نمایش داده می شود. ایراد های مختلفی اعم از خرابی سنسور محیطی یا باز بودن درب یخچال یا خرابی المنت یا برد قدرت می تواند باعث بروز چنین خطایی گردد. جهت رفع نقص یخچال اسنوا  مدل 810 خود در منطقه کرج – اندیشه – شهریار – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق استان البرز  با نماینده رسمی و مجاز اسنوا تماس بگیرید.

 

  • ارور F7 یخچال اسنوا مدل 810

 

این خطا به دلیل خرابی فن فریزر یخچال اسنوا مدل 810 بوجود می آید. ممکن است باز بودن درب یخچال و به واسطه آن برفک زدن قسمت فریزر باعث خرابی فن شده باشد. جهت رفع مشکل اگر در مناطق ککرج – اندیشه – شهریار – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق استان البرز هستید با شماره ذکر شده در سایت تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین مجرب نماینده مجاز و رسمی شرکت اسنوا برای شما ارسال گردد.

لیست ارور های یخچال اسنوا مدل 810

  • ارور F8 یخچال اسنوا مدل 810

 

این ارور یا خطا به دلیل خرابی فن یخچال اسنوا مدل 810 بوجود می آید. عواملی همچون باز بودن درب یخچال یا خرابی برد قدرت در یخچال های اسنوا مدل 810 باعث سوختن فن می گردد. جهت رفع مشکل با نماینده شرکت اسنوا در مناطق کرج – اندیشه – شهریار – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق استان البرز تماس بگیرید.

 

 

  • ارور F9 یخچال اسنوا مدل 810

 

این ارور یا خطا در هنگام خرابی هیتر فریزر در یخچال های اسنوا مدل 810 بوجود می آید. اگر هیتر فریزر معیوب شود سریعا پس از چند روز فریزر شروع به برفک زدن کرده و سرمایش دستگاه کم می شود. جهت بررسی و رفع نقص دستگاه با نماینده مجاز شرکت اسنوا در مناطق کرج – اندیشه – شهریار – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق استان البرز تماس بگیرید .

 

  • ارور FA یخچال اسنوا مدل 810

 

این ارور در یخچال های اسنوا مدل 810 به دلیل خرابی هیتر قسمت یخچال پدید می آید. در صورت خرابی هیتر یخچال 810 دمای دستگاه پس از چند روز رو به کاهش خواهد رفت و رفته رفته مواد غذایی فاسد می شود. جهت رفع مشکل اگر در شهر کرج – اندیشه – شهریار – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق استان البرز ساکن هستید با شماره اعلامی سایت تماس گرفته تا نماینده مجاز شرکت اسنوا در اسرع وقت برای شما تکنسین مجرب مربوطه را ارسال کند.با لیست ارور های یخچال اسنوا مدل 810 می توانید ایراد دستگاه خود را بیابید.

 

  • ارور FB یخچال اسنوا مدل 810

 

این ارور به دلیل خرابی برد یخچال اسنوا مدل 810 نمایش داده می شود. عوامل مختلفی ممکن است باعث خرابی برد یخچال 810 شده باشند که مهمترین عامل نوسانات برق می باشد. جهت رفع نقص دستگاه خود در منطقه کرج – اندیشه – شهریار – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق استان البرز با نماینده رسمی شرکت اسنوا تماس بگیرید.

 

برای اطلاع از ارور های ساید بای ساید اسنوا مدل 2511 اینجا کلیک کنید.

لیست ارور های یخچال اسنوا مدل 810

گودفیکس نمایندگی رسمی تعمیر یخچال شرکت اسنوا مدل 810 در مناطق کرج – اندیشه – شهریار – فردیس – ملارد – شهرقدس و سایر مناطق استان البرز می باشد . کلیه تعمیرات این مرکز با ضمانت و در منزل مشتری انجام می گردد . گودفیکس علاوه بر لیست ارور های یخچال اسنوا مدل 810 , لیست ارور های مدل هلی محصولات دیگری را هم در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

تعمیر لوازم خانگی اسنوا از جمله خدمات ارائه شده شرکت گودفیکس است. در این مرکز می توانید تعمیرات تخصصی را برای لوازم خانگی اسنوا دریافت کنید. تعمیرات تخصصی باید با گارانتی قطعات به مشتری عرضه شود. ممکن است تعمیر لوازم خانگی اسنوا نیاز به تعویض قطعات داشته باشد. در این صورت باید امکان بهره مندی از قطعات گارانتی دار وجود داشته باشد. این قطعات به شکل متمایزی در اختیار شهروندان قرار می گیرد. نمایندگی رسمی تعمیر محصولات اسنوا می تواند شرایط لازم برای تعویض قطعات در نوع کیفی و اورجینال را فراهم کند. این نمایندگی سرعت خدمت رسانی زیادی دارد. در واقع با اولین تماس می توانید از تعمیر لوازم خانگی اسنوا بهره مند شوید.

 

 

 

لیست ارور های یخچال اسنوا مدل 810

لیست ارور های یخچال اسنوا مدل 810

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *